Skip to main content

Ben speciaal thuis gebleven omdat mij telefoon tussen 15.25 en 17.25 geleverd zou worden. Krijg ik om 16.30 melding dat aflevering niet kon plaatsvinden. Ik baal hier stevig van heb de indruk dat bezorger maar doet waar hij zin in heeft.

Hallo @Hans1951, welkom terug op het forum 🙂 Jammer dat de bezorging van de telefoon gisteren niet gelukt is. De bezorgdienst doet z'n best om alle leveringen op de afgesproken dag en in het afgesproken tijdsblok te bezorgen. Soms lukt dat helaas niet. Je krijgt zo snel mogelijk bericht over de nieuwe leverdatum. Hopelijk was dat vandaag al.


Ik kreeg de melding dat de aflevering nu inderdaad vandaag zou plaatsvinden.

Wat denk je om 17.00 uur de melding "Het is vandaag helaas niet gelukt uw pakket te bezorgen. U ontvangt een nieuwe track en trace"

Om simpel van te worden. Maar wat vervelender is: Het gaat om de levering van een telefoon waar een actie aan zit die tot 3 mei geldig is. Om een digitaal horloge een earpods ter waarde van 800 euro te kunnen ontvangen heb ik serienr en imeicode van het gsm toestel nodig.

Hoop dat levering plaatsvindt zodat ik nog wel kan profiteren van de actie. Anders retourneer ik het toestel linea recta aan KPN. 


Ik kan me voorstellen dat je hem dan ook zo snel mogelijk wilt hebben, @Hans1951. Die 3 mei, is dat echt de laatste datum dat je het formulier ervoor kunt invullen, of is dat de uiterste besteldatum om mee te kunnen doen aan de actie? In de meeste gevallen is het bij dergelijke acties namelijk dat je voor een bepaalde datum moet bestellen, en dat er daarna nog een periode is waarin je dan het aanvraagformulier kunt invullen. Juist al om rekening te houden met een vertraging in levering. 

Als 3 mei wel echt de laatste invuldatum is, wil je dan je forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kan ik hier even kijken hoe het zit.


Je hebt niet meer gereageerd, Hans. Dan ga ik ervan uit dat je het toestel op tijd binnen hebt gekregen.Â