Skip to main content

Hallo KPN,

Gisteren de Iphone 7 128GB besteld bij jullie, maar nu blijkt dat de mobiel niet op voorraad is. Hoe lang is de verwachte wachttijd waar ik op kan rekenen? Zit nu zonder mobiel wat erg vervelend is. Het gaat om een verlengt abonnement met een nieuwe mobiel.

 

Groet,

Jason

Vind het wel een beetje belachelijk, dat ze wel producten verkopen en dat je vervolgens dan ook betaald maar vervolgens is dat product er niet en wordt je ook niet duidelijk ingelicht over wanneer het er dan wel zal komen, teleurstellend. 


Dag verder,

Nog Steeds geen reactie. Ge-nie-ten.  Begin er nu wel huig aan te krijgen zeg man, man, man.


Hi @J.J. Wissmann, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst wil ik aangeven dat het Forum niet de plek is waar je direct bericht krijgt, als het erg druk is kan het 2 werkdagen duren voordat je antwoord krijgt. Wil je direct één op één contact met een collega? Bel dan met 0800-0402 of gebruik onze LiveChat functie.

Maar eenmaal aan de beurt kan ik je wel meteen helpen :slight_smile:  De iPhone 7 128GB Black zal naar verwachting op 10 januari weer op voorraad zijn. Via jouw bestelstatuspagina kan je jouw bestelling op de voet volgen, als er meer bekend is zal je het daar kunnen terugvinden!


Hallo Susan,

Ik ging kijken op het forum of meer mensen dit probleem hadden en kwam een aantal zaken tegen, ook bleek dat deze mensen al snel reactie kregen met hun situaties. Bovendien werd in geen van deze berichten aangegeven dat dit niet de plek voor deze vraag was. Misschien als het bedrijf duidelijker zou zijn in hoe en waar je informatie desbetreffende deze zaken kan vinden dat dit misverstand niet zou plaatsvinden. Overigens bedankt voor de reactie en de verduidelijking.

 

Groet,

Jason


@J.J. Wissmann sommige situaties krijgen direct bericht en soms is het minder druk waardoor we sneller kunnen reageren. Dat is dus erg afhankelijk van de factoren! En je mag ook zeker je vraag hier stellen, maar als je per direct een antwoord wil dan raden wij aan om een ander kanaal te gebruiken zodat je niet op ons hoeft te wachten en meteen duidelijkheid hebt! :blush:


@J.J. Wissmann, heb je inmiddels al meer informatie over jouw toestel (via onze website) of heb je hem al in huis?


Hallo,

3 maart heb ik de Apple iPhone 8 64GB, Silver besteld bij jullie. Ik heb al meerdere malen mail van jullie ontvangen dat hij nog steeds niet op voorraad is. Nu vraag ik mij af of jullie mij enige indicatie kunnen geven over hoe lang het nog gaat duren?

 

Gr.

Sofie


Hoi Sofie. De fabrieken staan in China. Wat denk je zelf?

KPN informeert regelmatig bij Apple. Antwoord: ”We geven geen prognoses".


Reageer