Skip to main content

Ik heb een telefoon bij een abbonoment en is er een melding vanaf gekomen dat deze niet meer op voorraad is. nu is mijn vraag wanneer kan ik deze verwachten? het gaat om een Iphone xs space grey 64GB.

alvast bedankt voor de reactie

Goedemorgen @janay, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Klopt inderdaad, de iPhone XS 64GB is in meerdere kleuren niet op voorraad. De levering van de space grey variant, die jij hebt aangevraagd, komt medio maart weer bij ons binnen. Dat is helaas nog wel even.. Mocht je hier niet op willen wachten, dan kan je jouw bestelling annuleren en eventueel kiezen voor een ander toestel.

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!


@janay, ik heb geen reactie meer gehad. Ik durf ook niet meer met zekerheid te zeggen of jouw iPhone halverwege maart komt. Inmiddels is er ook vertraging opgelopen en is het niet bekend wanneer de volgende levering komt door de maatregelen die genomen worden in verband met het coronavirus.


Is er inmiddels al wel keer duidelijkheid over de lever datum?


Helaas niet, enkele toestellen halverwege april maar voor jouw specifieke XS is nog geen leverdatum bekend.. Sterk afhankelijk van alle ontwikkelingen de komende dagen en weken.. :disappointed_relieved:


Reageer