Skip to main content

ik heb op 8 april mijn telefoon opgestuurd. Kreeg een week later mail of ik mijn telefoon al had opgestuurd. teruggemaild met bewijs van opsturen en foto van trackingnummer dat mijn telefoon in Rotterdam is aangekomen.

Krijg geen reactie meer van Recommerce terwijl ze zeggen dat ze binnen 5 dagen antwoord geven.

zo wel mijn telefoon kwijt en geen geld gehad

Welkom op het forum @Ingrid Blokx, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁 

We zijn een aantal dagen verder: heb je inmiddels wél iets gehoord?


Gister toevallig een mail gehad dat ze het naar de betreffende afdeling doorzetten. Die afdeling lzou dan zsm contact opnemen. 

Weet dus nog niet of ze mijn telefoon hebben. Terwijl op post.nl app staat die ie was gearriveerd 


Hmm, als je via de PostNL app kan zien dat hij is afgeleverd op het correcte adres, dan zal hij in ieder geval goed zijn aangekomen daar! Hopelijk hoor je snel weer iets van ze @Ingrid Blokx!


Onderstaande stuurde ze van Recommerce:

Heel wazig weer.

Snap niet waar mijn telefoon gebleven is.

Waar vind ik IMEI Nummer? Mijn telefoon is in orginele doosje opgestuurd. Staat daar op denk ik

Oscar (Reprise Recommerce)

 

5 mei 2023 15:39 CEST

 

Beste, 

 

We zullen de werkplaatsen vragen uw zaak met voorrang te behandelen.

 

Kunt u ons de IMEI van uw mobiele telefoon geven om het zoeken te versnellen?

 

Met vriendelijke groet,

Oscar


Onderstaande stuurde ze van Recommerce:

Heel wazig weer.

Snap niet waar mijn telefoon gebleven is.

Waar vind ik IMEI Nummer? Mijn telefoon is in orginele doosje opgestuurd. Staat daar op denk ik

Oscar (Reprise Recommerce)

 

5 mei 2023 15:39 CEST

 

Beste, 

 

We zullen de werkplaatsen vragen uw zaak met voorrang te behandelen.

 

Kunt u ons de IMEI van uw mobiele telefoon geven om het zoeken te versnellen?

 

Met vriendelijke groet,

Oscar

 

Hmm, je IMEI nummer vind je onder andere op het doosje én in de instellingen van je toestel maar daar heb je uiteraard weinig aan als je beide op hebt gestuurd.

Hij zal ook op de aankoopbon staan (die mee is geleverd met je contract). Heb je die wellicht nog @Ingrid Blokx?


Dat is van 2 jaar geleden. Dat denk ik niet. Stond dan in jullie mail van 2 jaar geleden. Heb ik niet uitgedraaid. Het contract loopt nog van die telefoon. Nieuwe contract gaat in augustus in. Ik gebruik wel al mijn nieuwe telefoon logisch

 


Dan kijk ik graag even of ik 'm opnieuw naar je kan verzenden @Ingrid Blokx.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en  je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Ik heb mijn profiel ingevuld


Bedankt, ik heb je het contract nu opnieuw toegestuurd, laat je het even weten als je hem in goede orde ontvangen hebt @Ingrid Blokx😊


Goed ontvangen. Dank je wel

hopelijk schiet het nu op bij Recommerce 


Top, en ik hoop met je mee!


Als het goed is, moet er geld overgemaakt worden voor mijn telefoon. Heb positieve mail van Recommerce. Ben benieuwd 


Heel fijn @Ingrid Blokx, dan zal het nu toch echt helemaal goed gaan komen 😊


Het is goed gekomen. Vandaag is geld gestort. Zelfs de bonus omdat ik nu Samsung A54 heb.

Gr Ingrid 


Ah helemaal top! Bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😃