Skip to main content

na jaren libertel en daarna Vodafone abonnement te hebben gehad ben ik overgestapt naar KPN maar wat n ellende  het activeren en overzetten naar nummer behoud lukte al niet en nu krijg ik de melding dat het nummer niet  geactiveerd is om administratieve redenen. en als ik bel is het steeds : ik maak het voor u in orde nou niets hopeloos dikke spijt van KPN  kan ik alweer bellen ( is al de 5 de keer ) heb je  een dagtaak aan

Hi @vick Welkom op ons Forum!

Dat klinkt niet helemaal lekker, nee. Er gaat dus iets mis met het acitveren (van de simkaart?) en nummerbehoud. Laten we die dagtaak om ons steeds te bellen en keer op keer het verhaal te moeten doen stoppen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee.


@vick Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het ondertussen is opgelost of dat je het via een ander kanaal van ons hebt geregeld. Als ik nog iets voor je kan betekenen dan weet je me te vinden. 


nee het is nog niet opgelost

gisteren naar de kon winkel gegaan in beek.

meneer heeft weer nummerbehoud aangevraagd voor ***ik zou n sms ontvange ter bevestiging  weer niet gebeurd 

 

ik heb zelf n mail naar Vodafone gestuurd

waarom is dit zo moeilijk???  het nummer van mijn echtgenote is wel behouden ( hopelijk gaat per 20 jan over naar kpn: maar eerst zien en dan geloven


Hoi @vick 
Zet je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Ze kunnen je niet helpen als je de gegevens niet plaatst.


@vick Vervelend en gek dat het niet gewoon geregeld wordt. Zou je voor mij inderdaad je gegevens willen invullen op je profiel? Dan kijk ik even met je mee en maken we het in orde.  


@vick Wederom horen we niets meer van je. Wellicht is het makkelijker om toch even telefonisch contact met ons op te nemen, dan gaat het allemaal wat sneller. 


Reageer