Skip to main content
Beantwoord

telefoon retourneren en wisselen voor andere voordat het verleng abbonement in gaat

• August 22, 2021
  • 5 reacties
  • 223 keer bekeken

Hallo ik heb bij kpn een oneplus 8T afgesloten. Maar er kwam laatst uit dat oneplus hun telefoons terug draait en nu ben ik ontevreden over de telefoon, het duurt nog 4 maanden voordat me contract begint met deze telefoon. Kan ik me telefoon terug sturen en hem ruilen voor een andere???

Beste antwoord door huistijger

Hoi @Derpy 
Binnen 14 dagen na ontvangst van je telefoon, kun je nog ruilen of annuleren in de winkel.
Daarna gaat het niet meer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 22, 2021

Maar er kwam laatst uit dat oneplus hun telefoons terug draait ...

Wat bedoelt u daar mee?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 22, 2021

Hoi @Derpy 
Binnen 14 dagen na ontvangst van je telefoon, kun je nog ruilen of annuleren in de winkel.
Daarna gaat het niet meer.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 22, 2021

Oke dank u. Weet u ook mischien hoe ik me telefoon moet omruilen. Moet ik dan me telefoon terug sturen naar belsimpel en dan een nieuwe aanvragen of moet ik naar een kpn winkel gaan en dan daar het abonnement aanpassen

• August 22, 2021

Hallo @Derpy daar je alles via Belsimpel geregeld hebt, kun je dat ook nu weer via Belsimpel regelen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 22, 2021

Kleine toevoeging, probeer dit in hun winkel te doen. Dan ben jij er ook bij, het toestel zal worden geïnspecteerd voor schade en dergelijke. 

Je tweede topic die je hierover hebt aangemaakt heb ik trouwens opgeruimd. :relaxed: