Skip to main content

ja , maar ik kan niemand bereiken met een telefoon en vandaag was de laatste dag van mijn abbonement , hoe toevallig wil je het hebben , wilde de telefoon eigenlijk nog gebruiken , kan ik nu nog verlengen met nieuwe telefoon.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

vandaag is de laatste dag van mijn contract en mijn telefoon is vandaag stuk gegaan , kan nu niemand bereiken voor een andere.

 


Ik pak even je eerste post, die door een dispatcher is afgesplitst naar los topic, @emilehouben .

Wat een ongelukkig moment dat je telefoon stuk is gegaan. Zaterdag tegen winkelsluiting (17:00 uur).

Je kunt nog tot 18:00 uur bij een Mediamarkt terecht voor een nieuwe telefoon. Kun je deze niet direct geheel betalen dan kun je i.c.m. verlenging van je abo een toestellening afsluiten. Tot een lening van € 249 krijg je géén BKR controle en notering!

Op zondag is Mediamarkt ook open. Tot 17:00 uur.

Andere winkels van af maandag.

On line kan ook natuurlijk. Maar dan heb je je nieuwe telefoon pas dinsdag, denk ik zo. Via PostNL.

 

Nog even dit: een abonnement stopt niet totdat jij die beëindigd. Het loopt na de afgesproken minimum tijd (1 of 2 jaar) gewoon door, maar wordt per maand opzegbaar (en per direct verlengbaar naar nieuw abonnement).

Mijn vorige abonnement heeft 8½ jaar gelopen…!


oke , dan ga ik maandag wel naar de kpn winkel in oosterhout , bedankt voor de uitstekende informatie...


Okee. Succes met uitzoeken van nieuwe telefoon:relaxed: .

Je kunt i.i.g. verlengen dus ook een toestellening is mogelijk. (maar ik zou dus i.v.m. BKR zelf nooit boven de BKR grens van € 249 lenen….)


nee , hoeft voor mij ook niet , zijn meer die jongeren die speciaal een iphone willen , die dan binnen een maand op de grond valt en stuk is , maar ik hoop dat ik nog kan verlengen zonder de aansluitkosten te hoeven betalen , waarschijnlijk reken ik de telefoon ook gelijk af , dank je.

 


... maar ik hoop dat ik nog kan verlengen zonder de aansluitkosten te hoeven betalen….

Bij verlengen bij dezelfde provider worden geen aansluitkosten in rekening gebracht.


ja , maar einddatum was vandaag en kan maandag pas verlengen.


Zoals al eerder verklaard; die einddatum markeert alleen het moment waarop je abonnement gewoon doorloopt maar dan maandelijks opzegbaar en dagelijks verlengbaar (dan neem je ander abo op zelfde aansluiting/nummer) wordt.

Mijn vorige abonnement heeft na de “einddatum” nog 7½ jaar doorgelopen!


@emilehouben Dus als je tevreden bent met je huidige abonnement en je bij een verlenging er niet beter van word en je geen toestel hoeft te hebben op krediet, dus via je factuur, kun je elke telefoon kopen die je wilt, kan je hem morgen al binnen hebben als je er 1 bij coolblue besteld of ophaald bij een winkel die morgen open is.