Skip to main content

Hoi vraagje,

 

Ik wil een nieuwe telefoon kopen, maar wil niet in een keer een groot bedrag uitgeven. Ik heb al een sim only abonnement bij KPN. Kan ik een telefoon kopen en die toevoegen aan m'n huidige abonnement, zodat ik ook een deel van m'n telefoon afbetaal in m'n abonnement? Dan worden de abonnementskosten natuurlijk hoger, maar dat vind ik nu fijner dan in 1x een groot bedrag te betalen. Of moet ik wachten tot m'n abonnement afloopt? 

Een toestel toevoegen aan je huidige abonnement kan niet. Maar een sim-only abonnement kun je vanaf 4 maanden nadat het gestart is aanpassen naar een nieuw abonnement met toestel. Het sim-only abonnement word dan dus gestopt en er start dan  een nieuw 1 of 2 jarig abonnement met toestel. 


Een toestel toevoegen aan je huidige abonnement kan niet. Maar een sim-only abonnement kun je vanaf 4 maanden nadat het gestart is aanpassen naar een nieuw abonnement met toestel. Het sim-only abonnement word dan dus gestopt en er start dan dus een nieuw 1 of 2 jarig abonnement met toestel. 

Dank! Ik kon dit dus niet vinden 


Ik weet niet of je dit zo via de website kunt regelen. Mogelijk moet het via de telefoon: 0800 0402.


Hi @Jorammeke. Dit gaat inderdaad via 0800 0402, voordat je lang gaat zoeken op de website. Je contract wordt dan als het ware handmatig opengebroken en samen met een toestel verlengd. :relaxed: