Skip to main content
Beantwoord

Telefoon toevoegen aan recent ingegaan sim only abonnement

• May 3, 2025
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Andre Hut
Deelnemer

Mijn abbo is nu 4 dagen geleden ingegaan.

Zonder telefoon nu is mijn telefoon kapot en wil.ik graag wel een telefoon bestellen kan ik nu als nog voor de aanbieding prijs een samsung s25 bestellen tegen de prijs van abbonemnt met telefoon.

Of heb ik 14 dagen bedenktijd met mijn abbo en moet ik abbo opnieuw bestellen met telefoon??

Beste antwoord door huistijger

Hoi ​@Andre Hut 
​Wat ​​​​@bnh schrijft klopt, je kunt binnen 14 dagen annuleren.Daarna kun je na enkele dagen weer een nieuw abonnement afsluiten,  ook ik raad je aan om een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt. 

Je kunt ook nog zelf bellen met 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 3, 2025

Ik vrees dat u het huidige abonnement moet annuleren en een nieuwe bestelling moet plaatsen.
Maak een belafspraak, dan wordt u teruggebeld wanneer het u uitkomt.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 4, 2025

Hoi ​@Andre Hut 
​Wat ​​​​@bnh schrijft klopt, je kunt binnen 14 dagen annuleren.Daarna kun je na enkele dagen weer een nieuw abonnement afsluiten,  ook ik raad je aan om een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt. 

Je kunt ook nog zelf bellen met 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Andre Hut welkom op de KPN Community. Ik vrees dat annuleren zoals hierboven aangegeven dan de enige optie is die overblijft. Heb je inmiddels contact gekregen met de klantenservice?

Andre Hut
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 7, 2025

Is geregeld heb abbi van vriendin verlengt.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat kan natuurlijk ook ​@Andre Hut :-) . Mooi dat het geregeld is. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!