Skip to main content

Bij de levering ondertussen 45 dagen (1,5 maand) geleden een leeg pakketje zonder telefoon ontvangen. 

Onderzoekstijd wordt elke x weer verlengt, eerst wordt verteld onderzoek duurt 10 dagen (versneld proces). Vervolgens wordt het 30 dagen. Vervolgens bedoelde ze met 30 dagen dus werkdagen !! Belachelijk. Nu zijn we meer als 30 WERKDAGEN verder en nog geen enkele terugkoppeling van KPN gehad. Al TIG keer zelf moeten bellen en minimaal een half uur verspilt aan medewerkers die het ene naar het andere verhaal verzinnen. Niks nakomen. En zeggen je totaal niet verder te kunnen helpen. Laten klant zitten

Wat moet je in zo een situatie ? Je staat met je rug tegen de muur en er wordt je niks duidelijk gemaakt. Telefoon volledig betaald aan de deur en vervolgens zit er niks in en heb ik mijn geld of telefoon na 1,5 maand nog steeds niet ontvangen. Maandelijkse abonnement kosten worden ook afgeschreven zonder gebruik te maken van een telefoon en of een simkaart !!

KPN de grootste provider van Nederland gaat zo belachelijk en onprofessioneel met zijn klanten om. Dit is voor mij de aller laatste keer !! Helaas maar dit hebben jullie zelf verpest. 

Wilt u de gegevens achterlaten in u profiel. Daarmee geeft een medewerker toestemming om mee te kijken in het dossier. Als u al betaald voor u abbonement maar geen simkaart hebt ontvangen, dan zullen deze kosten waarschijnlijk netjes worden vergoed.

Als het onderzoek is afgerond krijg je mogelijk te horen dat je bestelling is geannuleerd en mag je een nieuwe plaatsen maar dan moet dus eerst duidelijkheid hebben over het onderzoek. Het lastige is dat u mogelijk wel al getekend hebt voor het pakket.

Sterkte met de afhandeling.


Gegevens heb ik toegevoegd op mijn profiel, hopelijk bespoedigd het zo. 

En ik begrijp ook dat ‘ deze kosten waarschijnlijk netjes worden vergoed’ maar dat het zo lang moet duren en dat er überhaupt wordt afgeschreven terwijl jullie weten dat ik geen gebruik kan maken van deze diensten. 

En het onderzoek hoorde volgends verschillende collega's van KPN allang afgerond zijn. Maar ja wat kun je tegenwoordig aannemen als zij iets vertellen. Wordt toch niet nagekomen.

En tuurlijk teken ik anders krijg ik het pakketje niet, ik heb helaas geen ogen die door karton heen kunnen kijken om te spieken of er wel of niets inzit en of ik wel of niet moet tekenen. 

 


Hoi @Aao, welkom hier. 

Je wacht al een flinke tijd, ik kan mij goed voorstellen dat je baalt van de situatie. Zeker als je er zelf steeds om een reactie moet vragen. Ik ben er dan even in gedoken. Ik zie dat mijn collega je vanochtend zo rond  11 uur heeft geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ze je niet te pakken. Ik zie wel dat ze het nog weer gaat proberen. Ik verwacht niet vandaag, maar ergens komende dagen. Ik hoor graag als er contact is geweest. 


Beste Bart, 

Op welk telefoonnummer is er contact gezocht ? Want ik heb helaas niks ontvangen.. 

En inderdaad ik wacht zeker al een lange tijd. 


Of die eindigt op 213 of op 605. Laatstgenoemde staat als contactnummer bij ons in het systeem. 


Helaas is er nog steeds geen contact gelegd, gister heb ik nogmaals met jullie contact moeten opnemen. Vandaag weer. Werknemers konden mij weer niet verder helpen. Desbetreffende collega was op de hoogte van de zaak en zij is de enige die mij daarover meer kon vertellen. En die belt dus niet ( 1 x gebeld in 3 dagen ) 

Dus weer wachten tot ik gebeld wordt. Wanneer geen idee.. 

 

Belachelijk !!!

 


Ja hopelijk duurt het niet meer lang. Heb mijn collega in ieder geval bericht gestuurd dat je wacht op het belletje. Hoor graag als er contact is geweest. 


Beste Bartz, 

Maandag ben ik eindelijk opgebeld door de desbetreffende collega, ik kreeg me geld terug en daarmee was de kous af.

Na 1,5 maand gedoe, krijg ik geen telefoon, geen extra vergoeding. Nee mijn eigen geld terug en ik mag zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Ik loop 1,5 maand met een kapotte telefoon op zak, bijna €800,- afgerekend voor een nieuwe telefoon die vervolgens niet geleverd wordt. Een andere telefoon kopen kon ik niet omdat ik het niet zo breed heb, ik werk gewoon voor me geld dus ik moest afwachten.

Uren aan de telefoon verspilt, afspraken zijn keer op keer niet nagekomen door KPN. Onderzoekstijd is ruim verstreken en wat krijg ik ervoor !?:rage:

En tot nu geen geld ontvangen, afgelopen maandag een sim only besteld staat duidelijk voor 18:00 besteld morgen in huis, nou vandaag is het woensdag en nog steeds niets binnen. KPN schotelt je van alles voor maar komt niets na. Teleurstellend ! 


Vandaag dan eindelijk de Sim only simkaart mogen ontvangen. Maandag besteld, donderdag in huis. Maak dat er maar van ipv voor 18:00 besteld morgen in huis. 

Nou toch iets van vreugd dat ik een simkaart heb mogen ontvangen, wat blijkt nu is de sim only abonnement gister opgezegd zonder mijn weten. Ontvang ik na 3 dagen een simkaart, maandag telefonisch besteld. Wordt die afgezegd op de dag dat ik de simkaart in de post krijg. 

Waarom geen idee .. weer 40 min aan te telefoon verspilt met medewerkers die er zelf niks van begrijpen en die alles moeten uitzoeken. Er wordt contact opgenomen met een nummer die niet door mijzelf in gebruik is en een email adres dat verkeerd is. Wat een ZOOITJE is het daar bij KPN. 

 

Ik heb het gevoel alsof ik zwaar getreiterd wordt, nu is het zo dat ik weer een nieuwe bestelling moet plaatsen en dus moet wachten. Belachelijk echt geen enkel positief woord over te spreken. 

 

En het geld wat teruggestort is door KPN is minder dan dat ik heb afgerekend !! 

 

Echt teleurstellend van de Provider die zich Koninklijk noemt !


Ik zie dat mijn collega een bedrag heeft gecrediteerd. Dat is dus minder?  Want je gaf aan bijna 800. Het verrekende bedrag is bijna 800. En de abonnementskosten zijn verrekend met het abonnement van Thuis. Dat zal in mindering gebracht worden op de volgende factuur. 

En dan de aangevraagde sim only. Die is dus ook al geannuleerd. Dat gaat niet echt lekker voor jou. Heb je daar nog gegevens van? Liefst bestellnummer en ook mobiel nummer of zelfs simkaartnummer. Hoor graag van je als je die hebt toegevoegd aan jouw profiel, dan kan ik mee kijken wat er gaande is. 


Het thuis abonnement staat niet op mij naam dus waarom zou het daarmee gecrediteerd worden ? 

 

Gegevens zijn nu op mijn account toegevoegd. 


Ik zie melding dat mijn collega met jouw moeder heeft gesproken. Daarmee zou het geregeld zijn. 

Wat betreft de Sim Only, deze is inderdaad geannulleerd door collega's. Maar de exacte reden hiervan heb ik zo niet, die ga ik even voor je navragen. Zodra ik daar antwoord op heb hoor je dat van mij. 


Ik heb beide orders door elkaar gehaald, excuses. Ik zie dat de Sim Only sinds gisteren actief is. Dus dat is fijn.