Skip to main content
Beantwoord

Telefoon werkt niet bij overstap naar KPN

• February 24, 2025
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Vandaag zou de overstapdatum zijn van mijn oude abonnement van Youfone naar een KPN abonnement. Tussen 11 en 1 zou dit geregeld worden. Iets na 11 had ik geen bereik meer met mijn Youfone sim, dus deed ik de KPN sim erin. Echter na 2 uur wachten en een keer opnieuw opstarten en een keer helemaal afsluiten en opnieuw opstarten heb ik geen bereik en de status linksboven in mijn scherm zegt: “alleen noodoproepen”. Hiernaast als ik naar simbeheer ga, staat er: “SIM 2 KPN Onbekend nummer”

Voor verdere info: Ik heb de nieuwe Samsung S25 besteld met deze simkaart als maandelijks opzegbaar abonnement. Ik heb de aankoop gedaan op 23 januari en de overstapdatum was dus vandaag, want mijn Youfone abonnement was ook maandelijks opzegbaar. Ik heb gekozen voor nummerbehoud.

Beste antwoord door Netniuq

Ook het probleem met het mobiele netwerk is opgelost mbv de toestelhulp

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2025

Ik heb net een sms van KPN gehad en het nummer is inderdaad gekoppeld, dus het lijkt opgelost al doet mijn mobiele gegevens nog niks (er staat een “E” bij de verbinding, maar ik kan geen internetpagina laden en er is geen verbinding)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 24, 2025

Ook het probleem met het mobiele netwerk is opgelost mbv de toestelhulp

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 26, 2025

Hi ​@Netniuq, heel fijn dat het toch goed is gekomen 😊 Ik hoop dat je ondanks deze vertraagde start, toch blij bent met je nieuwe KPN abonnement en je S25!