Skip to main content
16-9-2019 heb ik een abonnement afgesloten met de iPhone 11 pro 64gb midnight green.



18-9-2019 kreeg ik een mail dat ik een afspraak kon inplannen om de telefoon te laten bezorgen. Afspraak gemaakt en 21 september zou deze bezorgt worden.



21-9-2019 is de telefoon bezorgd. Er moest een eenmalig bedrag worden gepint voor het toestel, 2x geprobeerd maar het bereik van het mobiele pin apparaat was erg slecht vertelde de bezorger. Geen probleem ik kon een screenshot maken van mijn bank app waar mijn gegevens op staan en dan zou het automatisch door kpn afgeschreven worden werd mij verteld. Ik kon de telefoon gewoon aannemen.



26-9-2019 krijg ik ineens een mail dat op mijn verzoek het abonnement geannuleerd is en dat ik alles terug moet sturen!? Ik heb helemaal niet om een annulering gevraagd! Ik heb gelijk kpn gebeld en daar werd mij verteld dat ze het niet meer konden terugdraaien en ik het toestel gewoon terug moest gaan sturen ondanks dat ik deze al in gebruik heb. Dan kon ik wel gelijk een nieuw abonnement weer afsluiten en zou ik weer een nieuw toestel opgestuurd krijgen. Heb met de mevrouw aan de telefoon alles doorgenomen voor een nieuw abonnement, krijg ik ineens te horen dat ook dat niet kan omdat ik door het geannuleerde abonnement wel een BKR registratie heb dus ik geen nieuw toestel bij het nieuwe abonnement kan krijgen... alleen als ik het totaal bedrag van het toestel in 1x betaal.

dit betekent dus dat ik geen abonnement geen toestel helemaal niks meer heb maar wel een BKR? Vind het heel vreemd en vind dat dit door jullie opgelost moet worden. Jullie maken een fout en ik kan daardoor niks meer?! Slechte zaak!
Hi Kcd, welkom op het forum.



Wat ontzettend naar dat het abonnement is geannuleerd. Ik kan op voorhand al zeggen dat dit een verkeerde werkwijze is geweest van de bezorger, het pinnen van dat bedrag is simpelweg noodzakelijk voor het verifiëren van je bankrekening. Zonder deze verificatie wordt de bestelling geweigerd. Hiervoor mijn oprechte excuses, erg slordig.



Ik zie dat er inmiddels een klacht voor je is aangemaakt waarop de afspraak nu staat dat je op een ander tijdstip zult worden gebeld omdat het destijds niet goed uitkwam. Herken je dit? Zo ja, wacht dit even af. Die afdeling is in dit geval de juiste partij.
ja dat klopt ze zijn er mee bezig en word binnenkort weer teruggebeld. Bedankt voor je antwoord! Ik wacht af.
Fijn, graag gedaan uiteraard en hopelijk wordt dit snel opgelost. Jij ook bedankt voor je geduld.