Skip to main content

Telefoongesprek wordt afgebroken op Samsung Galaxy S25 Ultra

• June 8, 2025
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Mijn telefoongesprek wordt na ongeveer een minuut automatisch afgebroken. Ik heb een Samsung galaxy s25 ultra. Telefoon opnieuw starten heeft niet gewerkt. Ik heb een e-sim.

Op het forum lees ik dat dit enkele jaren geleden ook een issue was. Is er iets over bekend? 

7 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MisterR 

Welkom op de community van KPN.

Dat is uiteraard heel vervelend, dat een telefoongesprek na ongeveer 1 minuut wordt verbroken.
Het beste kun je nu de netwerkinstellingen op je Samsung Galaxy S25 Ultra even resetten.
Hiermee haal je alle fouten eruit, en zal je Samsung de actuele netwerkinstellingen opnieuw gaan inladen, waarmee veel voorkomende problemen worden opgelost.

Android:

1. Open de Instellingen-app: Je kunt dit doen door op het tandwielpictogram of een ander pictogram te klikken dat naar de instellingen leidt.
  2. Ga naar Systeem of Algemeen beheer: Afhankelijk van je Android-versie en fabrikant, vind je de optie "Resetten" onder "Systeem" of "Algemeen beheer".
  3. Selecteer Resetten: Kies de optie "Resetten" of iets vergelijkbaars.
  4. Kies Netwerkinstellingen resetten: Zoek naar "Netwerkinstellingen resetten" of een soortgelijke optie.
  5. Bevestig de reset: Je kunt gevraagd worden om de reset te bevestigen. Druk op de knop "Reset instellingen" of een vergelijkbare knop.
  6. Start je apparaat opnieuw op: Nadat je de netwerkinstellingen hebt gereset, is het een goed idee om je apparaat opnieuw op te starten. 

Probeer daarna iemand te bellen, en kijk dan of het gesprek opnieuw verbroken wordt.
Laat het resultaat daarna even weten binnen deze topic van jouw.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@MisterR ook namens mij welkom op de KPN Community. Zoals je merkt denkt de Community graag mee. Ik zie dat Michel je goede tips heeft gegeven, hebben die gewerkt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 12, 2025

Ik heb het vandaag geprobeerd en so far so good... 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Maar nu weer hetzelfde probleem. Gekmakend.. Heb je toevallig nig een Ndere tip Michel? 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd MisterR, gebruik je een fysieke simkaart of een e-sim in deze telefoon?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 4, 2025

Beide, maar het afbreken vh gesprek is bij de esim

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan zou ik toch even contact zoeken met de klantenservice ​@MisterR. Dan kunnen ze het een en ander nalopen. Wellicht gaat er iets mis met de wisselwerking tussen e-sim en reguliere sim. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.