Skip to main content

Hallo

Ik heb tot nu toe twee keer gehad dat tijdens mijn telefoon gesprek het gesprek stil viel en werd herhaald.  Diegene die ik gebeld heb hoor ik opnieuw vanaf het begin af aan. Het gesprek wordt herhaald en ik hoor alleen diegene die mij belt en niet mijzelf. Diegene aan de andere kant van de lijn hoort niks en ook mij niet meer. Het is nu twee keer bij hetzelfde nummer geweest.

Wat kan dit zijn ?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @ElsevH! Om even goed te begrijpen waar het om gaat; je hebt een gesprek met iemand van je mobiele telefoon naar een mobiele telefoon van iemand anders. Na een tijdje is het dan zo dat het is alsof iemand een bandopname afspeelt van het gedeelte van het gesprek daarvoor? Als dit zo is, wordt het gesprek verbroken nadat dit stuk “opname” is geweest of gaat het gesprek dan weer verder? Kun je in ieder geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik dit voor je uitzoeken. 


Ja klopt en ik hoor dan alleen diegene aan de andere kant van de lijn en niet mijn stem/reactie

Ik hang na even luisteren op.


Ging het hierbij om meerdere nummers of is dit meermaals met 1 persoon voorgekomen? Mocht het bij meerdere nummers voorkomen, zou het dan kunnen zijn dat je recentelijk een app hebt geïnstalleerd die toegang heeft tot het beheren van gesprekken?


Het is bij 1 iemand

geen van mijn apps hebben toegang tot mijn contacten 


Je hoorde terug wat je zelf zojuist gezegd had ?

Dat had ik ook bij een kennis met een mobiele telefoon, verder bij niemand. Ik meen dat het nu niet meer is (ik zal ‘m weer eens bellen trouwens). Het ligt dus nmi aan de telefoon vd tegen partij.

Maar het zijn toch geen lange stukken die herhaald worden neem ik aan ?


Nee ik hoorde juist de ander terug en duurde best lang ik heb de verbinding zelf maar verbroken. Diegene die ik aan de lijn had hoorde mij ook niet meer


Dat is dan iets heel anders, maar wel vreemd, een kromme bit ergens :-)


Gezien het inderdaad alleen bij deze persoon voorkomt zou ik willen vragen om op het toestel van die persoon ook te kijken of daar software is geïnstalleerd die mogelijk gesprekken op zou kunnen nemen of terugspelen. Mocht het ook voorkomen als je naar andere personen belt zou ik je willen vragen hier weer contact op te nemen. Voorlopig lijkt me de kans dat er een probleem is met je abonnement of toestel zeer klein. 


Hi Bram,

Ik heb dit nu ook meegemaakt bij 1 persoon. Hoe kan een gesprek herhaald worden? Dat betekent dat het opgenomen is. Hoe zie jij dit?


@GM1980 dit topic is erg oud. Het is beter even een eigen topic aan te maken. Geef daarin zo veel mogelijk informatie die helpt het probleem op te sporen. Namelijk hoe vaak, met hoeveel mensen en wanneer dit is voorgekomen. Dan kunnen we je beter helpen.