Skip to main content
Antwoord

Telefoonnummer bij toevoegen huisgenoot wordt niet geaccepteerd

• October 19, 2025
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Hoi! 

Mijn vriend heeft zichzelf ingeschreven op mijn adres. Ik wil hem toevoegen als huisgenoot maar er komt een foutmelding als ik het nummer toevoegen. Er staat een rood uitroepteken achter. Mijn vriend heeft gecheckt, het factuuradres staat op ons adres. 

Wie kan helpen?

Beste antwoord door Leen59

Vreemd, probeer het anders eens via een ander apparaat, laptop ofzo. Kan ook nog zijn dat er eerst een afschrijving geweest moet zijn. Anders maar bellen met de klantenservice 0800-0402.

Btw, probeer je dit via de mijnkpn app of anders?

Zojuist geprobeerd vanuit de app, mijn eigen nummer toegevoegd en krijg een verificatiecode via sms, ondanks dat mijn nummer al geregistreerd is.

6 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • October 19, 2025

Klik eens op dat uitroepteken.

Zit je vriend wel bij KPN?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 19, 2025

Ik kan er niet op klikken, er staat ook geen melding bij. Als ik mijn eigen nummer intoets staat er wel een melding, namelijk dat ik al bekend ben op dit adres. 

En ja, hij zit bij KPN en zijn factuuradres staat ook op mijn, of nu ons, adres. 

Leen59
Wijsgeer
  • October 19, 2025

Misschien een typefout bij het nummer? Ws betekent het uitroepteken dat het nummer niet herkend wordt. Hoelang staat je vriend op het adres?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 19, 2025

Ik heb het nummer echt al heel vaak gecontroleerd, mijn vriend ook. Het klopt. Mijn vriend heeft ruim een maand geleden het adres voor zijn facturen overgezet.  

(Zo vaak dat ik inmiddels zn nummer uit mijn hoofd weet, best handig).

Maar er komt ook geen melding. Het gaat om spaties of extra tekens, maar dat heb ik gecontroleerd en die staan er niet. 

Leen59
Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 19, 2025

Vreemd, probeer het anders eens via een ander apparaat, laptop ofzo. Kan ook nog zijn dat er eerst een afschrijving geweest moet zijn. Anders maar bellen met de klantenservice 0800-0402.

Btw, probeer je dit via de mijnkpn app of anders?

Zojuist geprobeerd vanuit de app, mijn eigen nummer toegevoegd en krijg een verificatiecode via sms, ondanks dat mijn nummer al geregistreerd is.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@HGLab, welkom!

Hoe staat het er voor, ben je verder gekomen met de tips van ​@Leen59?

Als het niet lukt, kan je voor hulp ook een belafspraak maken. Een van mijn collega's van onze klantenservice belt je dan terug en helpt je verder.