Skip to main content

Bedankt voor je reactie. Zoals ik al schreef zoek ik het tel nr van de kpn directeur en niets anders.


Ik wil je niet ontmoedigen maar dat gaat je niet lukken.
Je kunt een brief naar de KPN sturen, misschien als je schrijft aan de Directeur enz....
Jammer dat je het probleem niet wilt vertellen.

Ik lees net al jou berichten en ik ben net als jou ook op zoek gegaan naar die Jorg Kramer nou….

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Zeer vreemd, ik kan niet eens reageren, alles wat ik typ verdwijnt, dit zijn maffia praktijken


KPN Forum! Wel of niet doen? Nou ik zou je zeggen! Begin er niet aan! Als ik iets typ op iemand zijn topick, ben ik ineens weg en kan ik weer opnieuw beginnen, duidelijk ze mogen mij niet! Omdat ik ineens toch alles ben gaan uitzoeken, maffia praktijken! Zo o noem ik KPN! ***

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Advocaat is onderweg!!!!!


*** 2 JAAR STRESS!!! PFFF

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Misschien kunt u op een normale manier uw probleem vertellen. De forumleden zitten klaar om u te helpen.


Denk dat die Advocaat beter en beschaafder communiceert, laten we die maar even afwachten.:wink:


Zeer vreemd, ik kan niet eens reageren, alles wat ik typ verdwijnt, dit zijn maffia praktijken

Ha @Zijdehoentje, alles wat je op dit forum post en níet in strijd met de huisregels is, laten we gewoon staan. Maar op meerdere plaatsen hetzelfde bericht plaatsen, schelden of anderszins, wordt inderdaad niet toegestaan. Ik zie dat je al een ander topic hebt lopen: mochten we daarin nog iets voor je kunnen betekenen, laat het vooral weten. Als er iets anders is waar ik je bij kan helpen, laat het dan ook vooral weten. 


Beste Marchia, Schelden??? En meerdere keren hetzelfde bericht? Dat heb ik niet gedaan, ik denk dat ik ook hier weer last heb van iemand die dat doet! Dank je voor dit bericht!