Skip to main content
Beantwoord

Telefoonnummer laten verwijderen bij contactgegevens

• May 28, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ergens diep in mijn contactgegevens staat er een zeer oud vast telefoonnummer. Het popte weer eens op nadat ik mijn sim only verlengde en mij om indentificatie werd gevraagd. Dat nummer krijg ik zelf niet verwijderd en ik heb een paar maanden geleden hier ook telefonisch contact over gehad toen ik ging verhuizen. Men zei dit toen te verwijderen, maar dit blijkt niet het geval. Heeft iemand dé tip om dit te verwijderen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Simone70, mysterieus dat het nummer zo hardnekkig als contactnummer blijft. Logisch dat je die weg wilt hebben.

Ik raad je aan om hier een belafspraak met ons over te maken, dan kan mijn collega het nummer verwijderen. Jammer dat het eerder niet verwijderd is na contact met ons, maar hopelijk is tweemaal scheepsrecht. 🙂
Laat je weten of het gelukt is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • May 28, 2025

Ga naar https://www.kpn.com/mijn/producten

Klik links op ACCOUNT
Dan rechts op je telefoonnummer

• Auteur
  • Topper
  • May 28, 2025

Was het maar zo simpel, Paul….  Het gaat om een vast nummer dat opzich nergens in mijn accountgegevens staat (daar staan de goede nummers), maar het vaste nummer van tig jaar geleden staan ergens gekoppeld aan de contracten van mobiele telefoon; die gegevens kan ik niet wijzigen. Probleem is wel, dat kwam met een verhuizing naarboven, dat als men mij wilt bellen ze niet mijn mobiele nummers gebruiken (notabene van kpn), maar dit nummer bellen… Iemand anders nog een goede tip? Paul, wel heel erg bedankt voor de recatie.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 29, 2025

Hi ​@Simone70, mysterieus dat het nummer zo hardnekkig als contactnummer blijft. Logisch dat je die weg wilt hebben.

Ik raad je aan om hier een belafspraak met ons over te maken, dan kan mijn collega het nummer verwijderen. Jammer dat het eerder niet verwijderd is na contact met ons, maar hopelijk is tweemaal scheepsrecht. 🙂
Laat je weten of het gelukt is?