Skip to main content

Beste (oud) collega,

Ik probeer vaak een vaste klant te bellen maar iedere keer krijg ik de melding dat hij in gesprek is. 

Klant zegt zelf niet in gesprek te zijn.

Klant is niet geblokkeerd. Momenteel werk ik met een Focus mode waarin zijn telefoonnummer geactiveerd is. Hij kan mij bellen.

Zijn mobiele nummer is 06-********.

Ik heb een iPhone 13 met iOS 18.1.1.

Dit probleem doet zich al een tijdje voor.

Wat zou het kunnen zijn. Zou KPN dit kunnen doormeten.

Alvast dank,

Ed Boon

06-********

Admin: 06-nuiimmers verborgen i.v.m. privacy

Hi ​@formulierenxprt, ik denk graag mee. 

Kun jij met je telefoonnummer andere mensen wél bereiken? Dan is er niets met jouw nummer aan de hand, dit werkt namelijk goed en het ligt ook niet aan jouw nummer of abonnement. Het signaal wordt gestuurd en moet goed worden opgepakt door de ontvanger. 

Kan het zijn dat de ontvanger jouw nummer heeft geblokkeerd? Dit ligt hoe dan ook niet aan jou. Die klant moet nu contact opnemen met zijn provider om dit te laten onderzoeken. 

Heeft hij ook KPN? Dan kan hij contact met ons opnemen. hij kan makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) inplannen wanneer het hem uitkomt. Dan wordt er contact met hem opgenomen. 

Hi Alex,

Dank voor je antwoord.

Ik kan met mijn telefoonnummer wel andere mensen bereiken. Mijn klant kan mij ook bellen. Ik sta in zijn adresboek en mijn klant bij mij in het adresboek.

Er zijn geen nummers geblokkeerd.

Klant heeft een KPN abonnement.

Ik zal de klant vragen contact op te nemen via de link.

Groet,

Ed Boon

VisionEd.net

PS ik ben benieuwd of hij geholpen kan worden.

In zo’n geval is het interessant om te bekijken of het nummer onlangs van aanbieder is veranderd, hier op te zoeken : https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers-zoeken

@formulierenxprt, ik ben benieuwd of ze iets kunnen vinden. Aan jouw nummer ligt het in ieder geval niet. 

Hallo ​@formulierenxprt ,

Wat gebeurt er als u uw klant belt vanaf een ander telefoonnummer dan uw eigen?

Juist omdat uw eigen telefoonnummer in het adressenboek van uw klant staat, kan het goed zijn dat het daar (in het adressenboek) geblokkeerd is, of dat het daar omgeleid is naar voicemail.

Beste Pieter, 

Dank voor de tip, dat ga ik navragen.

Groet,

Ed

Mag ik vragen, heeft dit nog iets opgeleverd ?

In zo’n geval is het interessant om te bekijken of het nummer onlangs van aanbieder is veranderd, hier op te zoeken : https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers-zoeken

Of heeft het meer uitleg nodig ?

Reageer