Skip to main content

Hallo,

ik heb nu een ruime maand geleden mijn abonnement verlengd met een iphone xs gold 64 gb. Nu is het onduidelijk met het corona virus wanneer deze weer op voorraad is, dat begrijp ik. Ik denk erover na om de order te annuleren en mijn abonnement te verlengen met een andere iphone. Kunnen jullie mij vertellen welke iphone’s wel nog op voorraad zijn en direct geleverd kunnen worden? Ook vroeg ik mij af: is het nieuwe abonnement al ingegeaan op mijn nog oude telefoon (iphone 7)?
 

mvg, 

tessa

Ik ben ook heel nieuwschierig, ik wacht nu al 6 weken :thinking: 

Ook ik denk er over na om het te annuleren 


Welkom, Tessa, Gisela! Ik kan me voorstellen dat jullie een annulering/ander toestel overwegen. Ik kan niet in het algemeen zeggen welke iPhones we wel en niet op voorraad hebben op dit moment. Daarvoor zijn er te veel verschillende. Als je een aantal specifieke in gedachten hebt, dan kan ik daarvoor wel even kijken.

Tessa, over het algemeen gaat een helemaal nieuw abonnement in op het moment dat je het toestel ontvangt. Bij een verlenging kan het ook om een specifieke datum gaan. Als je jouw forumprofiel zou willen invullen, dan kan ik het voor je nakijken.


Bedankt! Kunt u voor mij kijken naar iphone xs 64 gb of de andere kleuren dan gold wel op voorraad zijn? En anders de iphone 11 (maakt niet uit welke kleuren). 


De iPhone XS 64GB, in alle kleuren, is niet op voorraad. Hiervan weten we ook nog niet wanneer er nieuwe voorraad binnenkomt.

De iPhone 11 Pro en Pro Max zijn ook niet op voorraad, daarvan verwachten we eind deze maand/begin april weer nieuwe van. Maar het is wel even afwachten of dat ook inderdaad gebeurd.

Tenslotte, voor de reguliere iPhone 11, in alle kleuren en opslaghoeveelheden, zie ik geen indicaties van schaarste op dit moment. Dus die zou wel direct beschikbaar moeten zijn. Als je dan ook zou willen wisselen van telefoon, neem contact op met de klantenservice via 0800-0402. Dan kan er gekeken worden of je huidige bestelling geannuleerd kan worden. Als dat kan, kan daarna een nieuwe bestelling worden geplaatst met een iPhone 11.


Hi, ik heb nu meerdere malen de klantenservice gebeld en voicemail achtergelaten. Krijg niemand aan de lijn. Kan ik ook op een andere manier mijn order wijzigen? 


Dit moet via de afdeling opzeggingen/annuleringen geregeld worden. Probeer nog eens te bellen en spreek in opzeggen. Dan zou je gelijk bij de juiste afdeling moeten uitkomen. Als je er op die manier niet door komt kun je chat proberen. Kies je onderwerp op die pagina, en dan onderaan de optie ‘andere vraag’ je krijgt dan een knop om te chatten.


Super het is gelukt!