Skip to main content

Beste lezer,

 

Mijn KPN mobiele telefoonverbinding valt steeds na 10 seconden (max) weg. Bellen kan nu dus alleen via Whatsapp. Kunt u mij adviseren hoe ik dit kan oplossen? Aan en uit etc heb ik al geprobeerd.

 

Mvg,

Lennart

Hoi @Lennart de Pee .  Dat is merkwaardig.

Gebeurt dit zowel binnenhuis als je op pad bent?  Wat voor telefoon heb je? Heb je de SIM ook al in een ander toestel geprobeerd?


Ik heb van hetzelfde last. Zowel binnen als buiten huis en op mijn werk. Hoe zou dit kunnen?

 


Hoi Erwin,

Ik heb het nu alleen nog thuis ervaren, maar verbaas me erover. Heb een iPhone 14 Pro, daar is niet veel mee aan de kant. Simkaart heb ik nog niet in een ander toestel gezet. Per saldo verbaas ik me erover, dat lees ik bij Joostc3 ook.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Mvg,

Lennart


Ik zit met hetzelfde probleem met een iphone15. Zowel zelf bellen als gebeld worden; elk gesprek wordt na 10 seconden verbroken.

 

Dit probleem speelt bij mij overigens pas sinds vanmorgen. 


Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren. Whatsapp bellen gaat prima. Gewoon bellen stopt telkens na exact 10 seconden.


Hier hetzelfde probleem zelf bellen of gebeld worden.  Na 10 seconden wordt het gesprek afgebroken.


Dit heb ik sinds gisteren 13/08/24 ook. 
iphone 12, e-sim. Fysieke sim is van Vodafoon. 


Ik heb net een “reboot” gedaan en gebeld, nu kan ik normaal bellen. Wellicht toeval. 


Hetzelfde gehad.. na 9 seconden werd de verbinding verbroken. Zowel gebeld worden als zelf bellen! Mijn mobiel helemaal uit gezet en aan.. daarna kon ik weer gewoon bellen..


Bij mij heeft inderdaad ook uit- en aanzetten geholpen! 


Goedemorgen,

ik heb dus exact hetzelfde probleem als jullie dat alle bel verbindingen met max 10 seconden verbroken wordt.

ik heb een iphone 13 mini en een apple watch ultra 2 op beide gebeurt dit sinds gisteren ?


Goedemorgen,

ik heb dus exact hetzelfde probleem als jullie dat alle bel verbindingen met max 10 seconden verbroken wordt.

ik heb een iphone 13 mini en een apple watch ultra 2 op beide gebeurt dit sinds gisteren ?



mijn probleem is inmiddels verholpen 


Hier hetzelfde probleem sinds vanmorgen. Telefoon uitgezet en daarna weer aangezet en bij mij is het probleem verholpen. 


Het was even heel druk in dit topic. Het weekend is er overheen gegaan en het lijkt nu geen issue meer. 

Lost een herstart het op?  


Toevallig net last van gehad, ik vroeg me al af wat het was. Na een herstart iid opgelost en kwam er ook weer HD+ te staan ipv HD bij het bellen.


 

 

 


Ook bij mij hetzelfde probleem sedert 4 dagen. Ik heb een Samsung S23 en het is zowel bij bellen als gebeld worden. Gisteren op advies van dit forum telefoon uit en weer aan gezet, waarna het opgelost was.

Helaas vanmorgen weer hetzelfde probleem. Het is dus onvoorspelbaar en niet echt opgelost. 

Op die manier kun je niet op je telefoon vertrouwen. Wat is de werkelijke oorzaak en daarmee wellicht ook de oplossing?


Ik heb hetzelfde sinds gisteren, bijzonder ergerlijk. Samsung S21. Alleen Whatsapp bellen werkt. Gewoon bellen lukt maar 5 à 10 seconden. Zowel bij bellen als gebeld worden.


Toch moet het wel aan KPN liggen want ook de IPhone heeft er last van zoals ik hierboven gelezen heb.


Hoi @Bvbt  (en de meelezers )

Ik kreeg zojuist een telefoontje van de technische dienst van KPN. Zij herkennen het probleem en hebben het nu in onderzoek. Er zijn voorbeelden verzameld en ze zijn dus druk bezig om de oorzaak te vinden en hopelijk snel weg te nemen.  Als er nieuwtjes zijn zal ik die hier met jullie delen.

Voorlopig is het dus nog even afwachten.

 


Reageer