Skip to main content

Na het wisselen van telefoon weigert mijn Apple Watch de multisim installatie. Melding is dat multisim al in gebruik is op een andere smartwatch. Instructie gevolgd voor resetten van alles, maar storing blijft. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt voor je bericht

Ojee @VWillem, niet zo handig dit 😬

Ik ben wel benieuwd waarom de watch opnieuw een installatie vereiste, hij deed het niet direct nadat je je nieuwe toestel in gebruik hebt genomen?

Als het echt mis gaat hiermee, wil ik je aanraden om multisim even helemaal te verwijderen en als dat verwerkt is opnieuw te activeren. Als je nog bij je ‘oude’ telefoon kan, lukt het hopelijk om de volgende stappen te doorlopen:

Mocht dat fout gaan, dan zit er niets anders op dan even bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402, om Multisim via die weg uit te laten zetten.

Ik hoop dat je hem snel weer gekoppeld hebt!


Ik heb nu alles gedaan wat er te vinden is dat je moet doen en heb 4 maal contact gehad met KPN. Iedere keer is verzekerd dat mijn multisim gekoppeld aan mijn mobiel gecanceld zou worden door ze. Nog steeds niet gelukt en op mijn KPN staat het ook nog gewoon aan. Ondertussen probeerden ze me nog wel een verlenging aan te smeren. Zou fijner zijn als ze me echt geholpen hadden


Hmm, Ik ben even op onderzoek gegaan en heb het volgende ontdekt @VWillem: Er is de afgelopen dagen een verstoring geweest waardoor een klein percentage met wijzigingen (waaronder Multisim orders) blijft hangen in onze systemen. Deze storing hebben ze in de smiezen en ze zijn druk bezig om dit te herstellen en alle wijzigingen alsnog door te voeren. Ik weet dat het enorm vervelend is om hier op te moeten wachten, maar we kunnen inderdaad niets anders dan van je vragen om geduld te hebben. Er wordt aan gewerkt en de verwachting is dat de ‘mislukte’ orders binnen 5 werkdagen alsnog doorgevoerd worden. 

 


Het is gelukt


Ah heel fijn! Bedankt dat je nog even laat weten dat het weer in orde is nu 😊


Reageer