Skip to main content

Na het wisselen van telefoon weigert mijn Apple Watch de multisim installatie. Melding is dat multisim al in gebruik is op een andere smartwatch. Instructie gevolgd voor resetten van alles, maar storing blijft. 

 

Hoi @rembrand20, welkom bij de KPN Community. Ik vermoed dat de smartwatch dan niet goed is afgemeld op de oude iPhone. Heb je die nog in bezit? Je kan anders even een kijkje nemen in het artikel: 

 

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Apple Watch?

Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

  1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

Vervolgens kun je de KPN Multisim opnieuw toevoegen volgens de instructies hierboven.

 

 

Helpt dat allemaal niet dan kun je het beste even bellen met 0800-0402.


Helaas heb ik mijn oude telefoon niet meer. Ik heb met de helpdesk gesproken maar daar werd ik niet veel wijzer van! 
 

misschien kun jij het abonnement op mijn horloge vrijgeven?


Ik heb het abonnement een setje gegeven @rembrand20! Je kan binnen enkele uren weer een poging wagen om het te activeren in combinatie met de nieuwe telefoon! Ik hoor graag of het gelukt is.


Ik zal het straks even proberen! 
 

voor nu alvast bedankt!


Kleine moeite hoor 🙂. Ik zie je bericht graag tegemoet!


Net de simkaart opnieuw geprobeerd te activeren maar nu blijft hij hangen op activeren!

 

 


Yes het werkt weer! Thx!


Fijn om te horen Rembrand! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!