Na het wisselen van telefoon weigert mijn Apple Watch de multisim installatie. Melding is dat multisim al in gebruik is op een andere smartwatch. Instructie gevolgd voor resetten van alles, maar storing blijft.
Na het wisselen van telefoon weigert mijn Apple Watch de multisim installatie. Melding is dat multisim al in gebruik is op een andere smartwatch. Instructie gevolgd voor resetten van alles, maar storing blijft.
Hoi
Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:
Vervolgens kun je de KPN Multisim opnieuw toevoegen volgens de instructies hierboven.
Helpt dat allemaal niet dan kun je het beste even bellen met 0800-0402.
Helaas heb ik mijn oude telefoon niet meer. Ik heb met de helpdesk gesproken maar daar werd ik niet veel wijzer van!
misschien kun jij het abonnement op mijn horloge vrijgeven?
Ik heb het abonnement een setje gegeven
Ik zal het straks even proberen!
voor nu alvast bedankt!
Kleine moeite hoor . Ik zie je bericht graag tegemoet!
Net de simkaart opnieuw geprobeerd te activeren maar nu blijft hij hangen op activeren!
Yes het werkt weer! Thx!
Fijn om te horen Rembrand! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.