Skip to main content
Antwoord

Teleurstelling over gemiste KPN aanbieding en onduidelijke communicatie

• October 20, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Beste KPN-medewerker.

Sinds januari 2024 heb ik een KPN vaste internet en televisie aansluiting.

Omdat mijn mobiel abonnement bij Odido 22 oktober 2025 na 2 jaar zou aflopen besloot ik om alles, dus ook mobiele telefonie bij KPN onder te brengen.

Ik heb dan ook een sim-only abonnement bij KPN afgesloten.

Dit was begin september.

Let wel! Met combivoordeel!

Wat schetst echter mijn verbazing, twee weken geleden valt er een brief van KPN in mijn brievenbus met aanbiedingen voor mobiele telefonie.

Hierin wordt mij mobiele telefonie aangeboden tegen de helft van de prijs waar ik nu, recent een contract voor afgesloten heb.

Na telefonisch contact met de klantenservice werd mij medegedeeld dit contract te kunnen beëindigen op de ingangsdatum van het afgesloten contract om zodoende daarna toch gebruik te kunnen maken van de aanbieding.

Daar deze datum gelijk valt met het einde van jullie aanbod, heb ik vandaag nogmaals gebeld met de klantenservice om te kijken of dit realiseerbaar zou zijn.

Nu kreeg ik echter te horen dat dit contract niet meer te ontbinden valt omdat de "bedenktijd" van twee weken al verstreken blijkt.

U kunt zich bedenken dat ik behoorlijk teleurgesteld ben als KPN-klant temeer omdat ik vandaag, 20 oktober, nog een herinnering per mail ontving met nog een keer dezelfde aanbieding.

Blijkbaar communiceren desbetreffende afdelingen niet of nauwelijks met elkaar maar dit voelt voor mij nu al alsof mijn vertrouwen in KPN als aanbieder toch misplaatst geweest is.

Ik hoop dan ook dat e.e.a. nog herzien kan worden zodat ik alsnog van de aanbieding gebruik kan maken.

Mocht dit echter toch niet het geval zijn dan verneem ik dit ook graag zodat ik hieruit mijn conclusies kan trekken.

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

A.F. Muller

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Toon Muller, wat vervelend om hier zo tegenaan te lopen, voor alles met betrekking tot je abonnement kun je het beste even contact opnemen met mijn collega's je kunt daar online een belafspraak voor maken.

Los van kortingen en abonnementen hebben we ook maandelijks cadeautjes en activiteiten voor onze klanten. Op deze pagina kun je daar meer over vinden: KPN Voor Jou | KPN Community

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 20, 2025

Tja ​@Toon Muller , aanbiedingen veranderen per dag, niet alleen bij KPN, soms heb je geluk met een aankoop, een andere keer pech. 

Het is niet anders.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Hoi ​@Toon Muller, wat vervelend om hier zo tegenaan te lopen, voor alles met betrekking tot je abonnement kun je het beste even contact opnemen met mijn collega's je kunt daar online een belafspraak voor maken.

Los van kortingen en abonnementen hebben we ook maandelijks cadeautjes en activiteiten voor onze klanten. Op deze pagina kun je daar meer over vinden: KPN Voor Jou | KPN Community