Skip to main content

Mijn abonnement moest verlengd worden dus ben ik van telfort overgegaan naar kon met die verstande dat alles het zelfde zou blijven nu blijkt dat mijn overgebleven mbs niet mee gaan naar de nieuwe maand terwijl ijk dat bij telfort wel had hoe is dit mogelijk

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

Dat komt omdat u nu een KPN abonnement heeft. En KPN heeft dat niet, mb's mee nemen naar de volgende maand.


Waarom wordt er dan gezegd dat als je overgaatnaar KPN dat alles het zelfde blijft als bij telfort 


Als ik alles geweten had was ik Nooit naar KPN gegaan ik ben nu veel meer geld kwijt en ben er alleen maar op achteruit gegaan 😡😡


KPN heeft uw als Telfort klant gemigreerd naar KPN. Toen is alles hetzelfde gebleven. Vervolgens heeft u zelf een nieuw abonnement afgesloten. Bij KPN. Dat hoefde niet. U had uw Telfort abonnement ook gewoon door kunnen laten lopen. Maar u heeft zelf besloten dat niet te doen en een nieuw abonnement af te sluiten. Dat ging toen uiteraard wel tegen de KPN  voorwaarden. Met dus enkele wijzigen tot gevolg.


Welkom op het KPN forum @Mariannehell. Zoals Nick al zegt is het abonnement op 26 januari van Telfort naar ons overgekomen, daarbij zijn de voorwaarden gelijk gebleven aan wat je bij Telfort had. Als je het abonnement na die datum hebt verlengd, stap je over naar een KPN abonnement met bijbehorende voorwaarden. Ik zie geen gegevens van je op je forumprofiel staan, maar zoals je het omschrijft klinkt het alsof dat gebeurd is. Er bestaan geen nieuwe Telfort abonnementen meer, daardoor is die optie er niet bij het verlengen.