Skip to main content

Goeie dag,

Ik heb een telfort abonnement waar ik 2 GB heb aan 4G en 280 belminuten. het abonnement was samen met een telefoon. inmiddels is het abonnement verlopen en betaal ik niet meer voor de telefoon. Ik heb wel nog de 2GB + 280 belminuten. Ik wil mijn abonnement verlengen en een nieuwe telefoon erbij. Ik betaal voor de 2 GB en 280 belminuten nu ongeveer 6 euro. Is het zo dat als ik mijn abonnement verleng, ik alsnog 6 euro betaal + kosten van de telefoon of moet ik weer een nieuwe abonnement afsluiten voor 4G. Op de website stond namelijk dat ik voor hetzelfde aantal MB en belminuten ongeveer 15 euro betaal bij een abonnement bij KPN. Aangezien Telfort nu bij KPN hoort

Hoi @Ayman5314 ,

Zolang jij niet verlengt, blijft jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen tegen de huidige voorwaarden. 

Als je gaat verlengen bij KPN, valt jouw abonnement onder de voorwaarden van KPN Hussel.  In de meeste situaties ben je dan inderdaad (soms veel) duurder uit.

Denk dus goed na of je wel wilt verlengen. Je kunt ook ergens zelf een nieuwe telefoon kopen en daar jouw huidige sim-kaartje in stoppen. Bijkomend voordeel is dat je dan geen lening aangaat. Wat dat doe je eigenlijk als je de telefoon niet in één keer afbetaalt. 

    

 


Hallo @Ayman5314 Van harte welkom hier op het KPN Forum! Je bent vanzelfsprekend meer dan van harte welkom om je abonnement te verlengen. Als je het meteen geregeld wilt hebben kun je het beste even bellen met de collega's van de klantenservice via 0800-0402 of een chat starten via de website. Of we je hetzelfde kunnen bieden als je had durf ik je niet te zeggen, maar er komt vast iets leuks uit! 


@Ayman5314

Heb je al besloten wat je gaat doen? Je huidige abonnement behouden voor 6 euro per maand of een nieuw af te sluiten abonnement bij KPN? 

 


@Ayman5314 

Heb je al besloten wat je gaat doen? Jouw huidige abonnement behouden voor 6 euro per maand of een nieuw abonnement afsluiten bij KPN ? 

 


Reageer