Skip to main content

Factuur niet beschikbaar 
 

Factuur niet beschikbaar nummer 
 

Telfort naar downloaden 
 

*Admin berichten samengevoegd
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @An de koning , kun je iets duidelijker zijn met je vraag?

Je wil een mobiele factuur downloaden, dat kan tot een jaar terug via MiinKPN, oudere facturen moet een moderator voor je klaar zetten.

 


Hallo @An de koning , kun je iets duidelijker zijn met je vraag?

Je wil een mobiele factuur downloaden, dat kan tot een jaar terug via MiinKPN, oudere facturen moet een moderator voor je klaar zetten.

 

Ik factuur gedownload pdf nu niet beschikbaar meer ook nummer niet beschikbaar 


Hi @An de koning! Nogmaals Welkom. Is het inmiddels gelukt om het factuur te downloaden? 
Kun je het aangeven als we iets voor je kunnen betekenen? Leg dan ook vooral uit wat je precies van ons wenst. 


Hi @An de koning! Nogmaals Welkom. Is het inmiddels gelukt om het factuur te downloaden? 
Kun je het aangeven als we iets voor je kunnen betekenen? Leg dan ook vooral uit wat je precies van ons 


Hi @An de koning! Nogmaals Welkom. Is het inmiddels gelukt om het factuur te downloaden? 
Kun je het aangeven als we iets voor je kunnen betekenen? Leg dan ook vooral uit wat je precies van ons wenst. 

Factuur heb ik gedownload en is niet beschikbaar ook klanten nummer ook weg maar ik heb ze terug gevonden op andere plaats An de koning 

Help mij met afmelden a u b Lisa 


Hi @An de koning! Nogmaals Welkom. Is het inmiddels gelukt om het factuur te downloaden? 
Kun je het aangeven als we iets voor je kunnen betekenen? Leg dan ook vooral uit wat je precies van ons wenst. 

 


Hoi @An de koning, in dit topic (klik)noemt legt Dennis uit hoe je je kan afmelden voor e-mails van ons forum. Ik heb je hier ook een privébericht over gestuurd.


Reageer