Skip to main content

Hoi, sinds ik van Telfort overgezet ben naar KPN heb ik opeens iedere maand voortijdig de 100% van de belminuten bereikt terwijl ik in ruim 6 jaar Telfort altijd knetterveel  minuten overhield. Hoe zit dit? Zijn alle combivoordelen en extra minuten veranderd? In de overgangscommunicatie stond dat niets voor mij als gebruiker zou veranderen….

Hallo @KiRu wat staat er in MijnKPN aan resterende belminuten, hoeveel belminuten heb je per maand?

Stel, je hebt 150 minuten per maand, je kunt maximaal 2 maanden meenemen, bij totaal niet bellen heb je in de huidige maand maximaal 450 minuten.

Plaats anders eens een schermafbeelding ban je overzicht.

 


@KiRu Allereerst welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Als het goed is is er niets veranderd voor je nadat wij je nummer hebben overgezet naar ons. Heel bijzonder dus dat je steeds die melding krijgt terwijl je deze voorheen nooit ontving. JanD stelt al een goede vraag, wat staat er in MijnKPN? Maak je hier gebruik van? Ik wil dit graag even met je meekijken naar wat er precies is veranderd. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


ik heb al contact gehad, blijkbaar is de koppeling met het thuispakket nog niet vanuit Telfort naar KPN doorgegeven waardoor alle verdubbelaars ook niet aanstaan..

 

 


@KiRu Goed dat je direct contact met ons hebt opgenomen. Heeft mijn collega de ‘compleet’ registratie voor je geregeld? Kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het dan maar weten. 


@KiRu Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat mijn collega het voor je heeft geregeld. Anders hoor ik het graag! :smile:


Reageer