Skip to main content

Als ik zou willen overstappen van Telfort MOBIEL (geen TV en internet) naar KPN mobiel, moet ik me dan aanmelden als nieuwe klant?  Ik kan nergens iets daarover vinden…

alvast dank!!

Hallo @edr1924 op KPN.com kun je een sim-only abo afsluiten met behoud van nummer, zie onderstaande link:

https://shop.kpn.com/mobiel/sim-only/

Als bestaande TFT-klant krijg je waarschijnlijk korting.

Als je kunt verlengen, kun je dat via MijnKPN regelen dan word je automatisch een echte KPN-klant.

Via verlengen is e.e.a. het gemakkelijkst.

 

 


Beste @edr1924, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt. Je bent op dit moment al overgezet op het KPN netwerk en in de KPN systemen. Op het moment dat jij kunt verlengen, 120 dagen voor het einde van je contract, kan je een ander abonnement (met of zonder toestel) kiezen. Je kunt gemakkelijk in MijnKPN zien of en wanneer jij kunt verlengen. 


In MijnKPN kun je ook gewoon gratis een KPN-simkaart aanvragen.

https://mijn.kpn.com/classic/#/service/simkaart/aanvragen

VoLTE en VoWIFI werken alleen via een simkaart van KPN. Wil je gebruik maken van VoLTE en VoWIFI? Vraag dan na de migratie een nieuwe simkaart aan via MijnKPN.

Je blijft dan wel de lagere Telfort prijzen betalen.

Volgens mij kun je alleen ook geen MB's delen met andere mobiele abonnementen van KPN op je adres.

Wil je een toestel aanschaffen i.c.m. je abonnement dan dwingen ze je helaas wel om de hogere prijzen van KPN te gaan betalen en kun je wel MB's delen met andere KPN abonnementen op je adres.

p.s. Als je contractperiode van je abonnement is verstreken blijf je gewoon voor altijd je abonnement behouden met al je voordelen alleen heb je geen contractverplichting meer en kan je met een maand opzegtermijn gewoon kosteloos opzeggen.


Hallo @Downiekamp33 

Vraag dan na de migratie een nieuwe simkaart aan via MijnKPN.

Telfort mobiel is 26 januari 2020 al gemigreerd naar KPN.

Mobiel heeft niets met de in gang gezette Telfort-thuis migratie te maken.

 


Vraag is snel en duidelijk beantwoord, iedereen hartelijk dank voor de antwoorden en genomen moeite!!

Erik


Hallo @Downiekamp33 , ik weet precies hoe het werkt, maar jouw zin:

Vraag dan na de migratie een nieuwe simkaart aan via MijnKPN.

kan ik niet plaatsen, vandaar mijn reactie.

Bedoelde zin had niet geplaatst hoeven te worden daar de migratie is al lang geweest maar uit jouw reactie blijkt alsof de migratie nog plaats moet vinden en dat TS daarna een andere simkaart aan moet vragen.:thinking:

 


Hi all, 

Ik grijp even in.

Opmerkingen als “loser” kunnen simpelweg niet door de beugel. @Downiekamp33 ik kijk jou aan nu. Edr (Erik) heeft aangegeven dat dit voor hem naar voldoening is beantwoord. 

Ik wil dit niet groter maken dan het is, bespaar me dus alsjeblieft de moeite om waarschuwingen uit te moeten delen en al die ellende die erbij komt. Laten we dit netjes houden en ons gedragen als de mooie en volwassene mensen die we zijn. :wink:

Vanaf de opmerking die aangaf dat alles is opgelost heb ik alles verwijderd. Wat mij betreft werken we samen naar goede oplossingen toe voor de gebruikers hier.

Ik sluit af met een blij gezichtje: :smiley:.

 


:innocent: