Skip to main content
News

Telfort mobiel wordt KPN

• January 27, 2020
  • 322 reacties
  • 14569 keer bekeken
Telfort mobiel wordt KPN
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

322 reacties

• Topper
  • February 28, 2020

Sorry ik krijg het niet echt duidelijk gevonden. Als je over je mb's of belminuten komt moet je dan extra betalen of stopt je beltegoed en mb's dan tot de nieuwe periode? (Bij Telfort stopte de mb's )

Bijbetalen voor je Mb's binnen de EU gebeurt niet, je verbinding wordt dan trager. Belminuten gaan wel door. Was dit waar je naar zocht? 

Ja inderdaad.

NathanH
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • February 28, 2020

Ik wil wel een KPN simkaart aanvragen vanwege de extra voordelen, maar blijven mijn voicemailberichten in de KPN VoiceMail app dan behouden?

Erwin van KPN
Moderator

@NathanH . Begrijp ik dat jij tot voor kort bij Telfort zat en recent bent overgezet? 

NathanH
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • February 28, 2020

Dat klopt. 

Daarom stel ik deze vraag in dit topic. 

Jasper van KPN
Moderator

Goed punt @NathanH :slight_smile:  De voicemail staat los van jouw sim-kaart, als je een nieuwe sim aanvraagt gebeurt er helemaal niets met de voicemails. 

NathanH
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • February 28, 2020

Dat is goed om te weten! Dan ga ik nieuwe simkaarten aanvragen :grinning:

• Nieuwkomer
  • February 29, 2020

Hoi, ik heb een Telfort mobiel abonnement dat binnenkort afloopt. Mijn vraag is wordt die dan verlengt of wordt die stop gezet en moet ik heb dan verlengen met KPN? Of gaat doe door en moet ik hem stop zetten?

• February 29, 2020

Hoi, ik heb een Telfort mobiel abonnement dat binnenkort afloopt. Mijn vraag is wordt die dan verlengt of wordt die stop gezet en moet ik heb dan verlengen met KPN? Of gaat doe door en moet ik hem stop zetten?

Hallo @Shenjohn , het abo loopt niet af maar wordt stilzwijgend voortgezet, met dit verschil dat ju nu per maand op kunt zeggen.

Als je tevreden bent met je huidige abo qua prijs en voorwaarden niets doen, als KPN een beter aanbod heeft kunt je t.z.t. overstappen maar dan onder de voorwaarden en prijzen van KPN.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 29, 2020

Hi Shenjohn, welkom hier. 

Jan legt dit perfect uit hier. Laat het ons weten mocht je verder nog vragen hebben. 

• Topper
  • March 8, 2020

hallo allemaal,

ik ben nieuwe hier, ik ben jaren bij telfort geweest qua mobiele abonnement en telfort thuis.maar nu per 26 januari overgegaan naar KPN.

ik kan nu mijn mobiel verlengen en ben me aan het oriënteren wat de beste optie is, ook omdat ik per half april mijn telfort thuis abonnement afloopt 

nu is telfort thuis alleen nog geen KPN wat ik zag, dus is mijn vraag stel dat je naar 16 april niks verandert aan je telfort thuis. blijft dan je contract doorlopen onder de voorwaarde en tarieven van telfort?

en qua mobiel word dit dan een sim only van telfort of KPN als je niks doet?

alvast bedankt

Loes

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Loes, welkom hier. 

Met welk abonnement ben je op 26 januari overgegaan naar KPN? 

Voor zowel thuis als je mobiel geldt dat het abonnement door blijft lopen wanneer jij niets doet, zolang Telfort op je factuur staat. Het worden dan abonnementen die maandelijks opzegbaar zijn. 

• Topper
  • March 9, 2020

Hi Loes, welkom hier. 

Met welk abonnement ben je op 26 januari overgegaan naar KPN? 

Voor zowel thuis als je mobiel geldt dat het abonnement door blijft lopen wanneer jij niets doet, zolang Telfort op je factuur staat. Het worden dan abonnementen die maandelijks opzegbaar zijn. 

met telfort mobiel ben ik per 26 januari overgegaan naar KPN en deze is nu verlengbaar.

hier ontvang ik ook facturen nu op naam van KPN

telfort thuis ontvangen ik nog facturen van telfort

• March 9, 2020

Hallo @Loes1988 , als je zowel voor mobiel als thuis niets wijzigt blijft alles gewoon doorlopen onder de voowaarden en prijzen van Telfort.

Als je nu mobiel abo gaat verlengen wordt het een KPN abo met de bijbehorende voorwaarden en (hogere) prijzen.

• Topper
  • March 9, 2020

Hallo @Loes1988 , als je zowel voor mobiel als thuis niets wijzigt blijft alles gewoon doorlopen onder de voowaarden en prijzen van Telfort.

Als je nu mobiel abo gaat verlengen wordt het een KPN abo met de bijbehorende voorwaarden en (hogere) prijzen.

Bedankt voor de duidelijkheid ik ga verder kijken 

jo144864
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • March 9, 2020

Kan iemand mij vertellen wanneer de vaste telefoonlijn en internet en tv overgezet worden van telfort naar KPN?

• March 9, 2020

Kan iemand mij vertellen wanneer de vaste telefoonlijn en internet en tv overgezet worden van telfort naar KPN?

Hallo @jo144864 , medio dit jaar worden de thuiasabo's omgezet naar KPN en je wordt daar t.z.t persoonlijk over geïnformeerd door Telfort/KPN.

• Nieuwkomer
  • March 11, 2020

Sorry maar ik wil ook nog even zekerheid. Ik heb nu met mijn vriend een TFT combivoordeel mobiel. Telfort 2018 5000/onbeperkt. Mijn contract loopt in mei af. Als ik niks doe loopt mijn combivoordeel dus door? Ik heb nu kei veel mb's en dat vind ik best wel handig. Bij mijn kosten per maand staat € 31,62 doorgestreept en ik betaal net als toen het nog telfort was rond de 19 euro. Als ik niks doe blijf ik die 19 euro betalen of wordt het dan ineens 31,62 na mei 2020?

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 11, 2020

Kei goeie vraag, @Puck12. Als jij je abonnement niet wijzigt, dan veranderen wij ook niks. Dus je houdt je combivoordeel! 

• Nieuwkomer
  • March 11, 2020

Hallo telfort,

ik heb in januari een nieuw abbonoment afgesloten. Eerst zat ik bij Telfort.

nou heb ik veel te veel mbs en zou ik deze graag willen delen met mijn moeder.

ik krijg dit niet voor elkaar en als ik op de site informatie opzoek word ik constant rondgestuurd naar de zelfde informatie.

kunnen jullie mij hierbij helpen?

alvast bedankt!

Admin: topic verplaatst naar actueel topic

• March 11, 2020

Hallo @Anikanabuurs , als Telfort-klant automatisch bij KPN ondergebracht kan dat niet wat jij wilt.

Dan zou je een ‘ècht’ KPN mobiel abo af moeten sluiten.

Bij Telfort kun je 2 maanden Mb's meenemen naar de huidige maand en bij KPN kun je Mb's delen of doneren, het is maar net waar je voor kiest.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 11, 2020

Hey @Anikanabuurs, welkom op het KPN forum. Ik heb je vraag (topic) hier naartoe verplaatst. Hier vind je alle informatie over Telfort wordt KPN wijziging. Ook op onze site: Telfort, welkom bij KPN vertellen we je meer over de migratie; 

Wil je graag onderling MB's delen? Dat kan als je jouw mobiele aansluiting overzet naar KPN  hussel. Data kan worden verdeeld tussen KPN Compleet en hussel aansluitingen geregistreerd op hetzelfde adres. 

• Deelnemer
  • March 12, 2020

Ik vond de overgang qua betaling van januari zeer vreemd, 26 januari over naar kpn maar begin januari al factuur van hun. Niet betaald want wou niet dubbel betalen, bleek achteraf dat je die wel al moest betalen. App installeren van KPN en betaald maar de app gaf aan was mis gegaan,niet dus want was van mijn rekening afgeschreven.. 2 dagen later wel betaald en ook februari overgemaakt en ging goed. Kreeg ik  later brief van KPN hoppa 20 euro herinneringskosten over de factuur , was al direct klaar met kpn om eerlijk te zijn. Gebeld naar hun uitgelegd en als mijn factuur binnen was moest ik even bellen want hoefde dat niet te betalen. Dacht dat is netjes en wat blijkt ,, ja maar moet eerst wel die 20 euro betalen en krijg het dan met de volgende factuur weer terug .. Ben er al klaar mee en straks gaat ook nog de rest naar hun toe, nou ik bedank,…. Telfort was toch wel heel anders, nooit geen gezeur en altijd zeer klantvriendelijk en als trouwe klant kreeg je zelfs een half jaar fikse korting op je thuisabonnement, want ik vind 13 euro minder per maand echt wel top.. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 12, 2020

Hi redjane, welkom op het forum. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken en dit uitleggen of rechttrekken mocht het nodig zijn.

• Deelnemer
  • April 28, 2020

Waardeloze overname!

Vraag je met het eerste contact of er geen ECHTE aanbiedingen zijn voor vaste klanten. Krijg je als antwoord NEE want we doen alles aan service.

Sorry KPN, maar de service is nu al bagger. Zojuist geprobeerd via chat contact te leggen, na 101 vragen van de computer kom je er eindelijk een keer door, maar wordt de verbinding meteen verbroken.

Telefonisch wacht je minimaal 10 minuten en ook hier eerst weer die irritante computer die het allemaal niet weet. Nou eindelijk door alles heen, 11 minuten in de wacht en dan hoor je dus gewoon echt helemaal niks meer. Enige keuze die je dan dus hebt is de verbinding verbreken.

Antwoorden op vragen krijgen valt niet mee, ik kom uit deze overname meer dan beroerd.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • April 28, 2020

Hallo @IMHVANB,
Het is niet de bedoeling andere klanten hun vragen niet meer kunnen stellen. Ik ben het met je eens dat KPN wat duidelijker moet communiceren hoe je snel in contact komt met een medewerker. Tips zijn op de chat en telefoon om gewoon medewerker spreken in te typen of te spreken.