Skip to main content

Hoi 

ik heb drie mobiele Abbos bij jullie..

dit was eerst Telfort en nu kpn.

wat ik alleen een beetje vreemd/stom vind ik probeer al dagen een huishouden te starten om mbs te delen  en steeds lukte het niet gisteren telefonisch contact gehad en die mevrouw had t aangepast en nu zou het moeten lukken. Nou helaas nog steeds niet. Nu kwam ik op een stukje tekst uit op jullie site waardoor ik snap waarom het niet lukt 

Echter ik vind het heel vreemd dat ik geen mbs kan delen omdat ik “profiteer” van de voordelen van Telfort. Een van die voordelen was een abbo zes maanden van te voren verlengen dat stond tot twee dagen geleden ook zo in mijn kpn.. daar stond nml 25-02 dus mijn dochter was al blij omdat haar telefoon kapot is. Maar nu zegt die dame van de klantenservice gisteren nee dat kan niet bij kpn is het maar vier maanden van te voren dus buiten dat mijn dochter nu heel erg verdrietig is vind ik het een beetje krom. Want ik kan dus EN geen mbs delen omdat ik de voordelen van Telfort “heb” maar het voordeel wat er was is er ineens niet meer. Ik vind dit heel erg krom..mede omdat ik destijds met een reden voor Telfort heb gekozen ipv kpn 

Beste @Eef2611, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat je hier niet meteen goed over geïnformeerd bent 😞. Het klopt inderdaad dat je alleen MB's kunt delen met een KPN (Hussel) abonnement en het is ook juist dat je 4 maanden van tevoren kunt verlengen. Ik kan me goed voorstellen, helemaal als je dochter een kapot toestel heeft, dat jullie hier flink van balen! Ik kan er helaas niets anders van maken.. Ze zal toch echt nog even af moeten wachten, ben ik bang. 


Hallo @Eef2611 , in plaats van MB's delen bij KPN heb je nu als Telfort-klant MB's en belminuten meenemen naar de volgende maand, het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

 


Op z'n Cruijfiaans : Elk nadeel heeft een voordeel, of nog groter nadeel 😜

Waarom is delen nodig? Je kan ook een lopend abonnement omhoog bij stellen of een ander omlaag.

De 6 maanden bij Telfort is een stiekeme klant behoud actie te noemen. Ook bij Telfort was 4 maanden voor einde contract verlengen normaal. Klanten die op de valreep hebben verlengt zijn oude klant voordelen kwijt geraakt en voordelen als het langbellen.