Skip to main content

In 2018 heb ik een twee-jarig abonnement afgesloten bij Telfort, met een korting zolang het abonnement loopt en de mogelijkheid 1 keer per maand mijn abonnement kosteloos te wijzigen. Ik heb de volgende vragen over de wijzigingsmogelijkheid.

  • Kan ik het abonnement ook naar beneden wijzigen?
  • Behoud ik bij wijziging van het abonnement de korting?
  • Wanneer ik het abonnement wijzig, loopt de wijziging daarna dan door, of moet ik vervolgens steeds maandelijks de wijziging doorgeven?
  • Kan ik bij een gewijzigd abonnement wel losse belminuten / MB’s kopen als mijn abonnement toch niet voldoende blijkt te zijn?
  • Kan ik, wanneer ik mijn abonnement nu naar beneden bijstel, op een later moment mijn abonnement weer kosteloos ruimer maken? Of nu ruimer maken, maar later weer wijzigen naar beperkter?
  • In mijn abonnement geldt dat ik niet-gebruikte belminuten en MB’s twee maanden kan meenemen. Behoud ik het opgebouwde tegoed wanneer ik mijn abonnement wijzig?

Ik hoor het graag!

 

Hallo @WJG , in MijnKPN kun je onder je mobiele nummer je abo maandelijks bijstellen zonder een ècht KPN mobiel abo aan te gaan.

 


Hi @WJG, welkom op het forum. 

De opties om je abonnement aan te passen binnen de Telfort versie kun je zien in Mijn KPN, zoals Jan dit juist aangeeft. De korting behoud je dan wel en de optie om een bundel erbij te nemen. Het aanpassen van het pakket is verder kosteloos en mag 1 keer per maand, de wijziging gaat dan in op de 1e van de maand. De voorwaarden blijven verder zoals ze zijn. 

Kijk ook even naar de KPN abonnementen op onze site om zo te kunnen vergelijken wat voor jou het beste is. 

Weet je zo voldoende?

 


Hallo @Alex_P , een kleine correctie,de wijziging gaat in per de eerst volgende factuurdatum.

Bij TFT is dat niet per se de 1e van de maand, zoals bij KPN.:relaxed:

CC: @WJG 

 


@WJG, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â