Skip to main content

Ik heb zonder het door te hebben gehad mijn pin en pukcode meerdere malen verkeerd getikt en hij is nu permanent geblokkeerd en ik heb nu ook geen mogelijkheid meer om de simkaart te deblokkeren omdat hij niet was gekoppeldĀ met mijn kpn account en er bestaat zo ver ik kan zien geen telefoon nummer voor de particulier. Ik heb zo snel mogelijk mijn nummer weer nodig. Hopelijk kunnen jullie mij een nieuwe simkaart op sturen.

Ā 

Met vriendelijk Groet

AF. Asadi

Hoi @AF. Asadi, welkom hier op het forum!

Wat balen dat je simkaart geblokkeerd is door het foutief invullen van je pincode en pukcode. Dit regel je denk ik het snelste via telefonisch contact, je kunt ons elke dag gratis bereiken op het nummer 0800 0402 (als je nog een andere telefoon hebt om mee te bellen uiteraard).

Lukt het niet om te bellen, vul dan jouw profiel in met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, ga ik met je meekijken naar een oplossing!


Is jouw simkaart inmiddels weer gedeblokkeerd via de klantenservice? @AF. AsadiĀ Zo niet,Ā vul dan jouwĀ profielĀ in met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, ga ik met je meekijken naar een oplossing!


@AF. AsadiĀ We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!