Skip to main content
Beantwoord

Telfort verlengen, daarna MB's delen?

• December 9, 2020
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Ik heb een oud Telfort-abonnement en mag verlengen. In de oude situatie kan/mag ik geen date met een ander nr (bij KPN) delen. Als ik nu op een verlengingsaanbod overga, kan ik dan wel met een KPN-nummer mb's delen?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @RemmeltS , als TFT-klant kun je nu de overgebleven data van maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

Bij KPN kun je MB's delen met een huisgenoot die op hetzelfde adres ingeschreven staat.

Als je nu je mobiele TFT-abo verlengt wordt het een  ‘ècht’ KPN-abo en kun je MB's delen, maar dan vervalt het meennemen van overgebleven data.

Het is maar net waar je voor kiest.

Verlengen mag, maar hoeft niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • December 9, 2020

Hallo @RemmeltS , als TFT-klant kun je nu de overgebleven data van maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

Bij KPN kun je MB's delen met een huisgenoot die op hetzelfde adres ingeschreven staat.

Als je nu je mobiele TFT-abo verlengt wordt het een  ‘ècht’ KPN-abo en kun je MB's delen, maar dan vervalt het meennemen van overgebleven data.

Het is maar net waar je voor kiest.

Verlengen mag, maar hoeft niet.

Â