Skip to main content

Op 26 november heb ik een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement met telefoon. hierbij he ik een betaling van 600 Euro gedaan. Hier heb ik toen geen bevestigingsemail van ontvangen en bij het nabellen op 27 november werd duidelijk dat de bestelling niet correct is doorgekomen. Het geld uit de mislukte bestelling zou binnen 7 tot 14 dagen terug gestort worden. Er zijn nu meer dan 14 werkdagen voorbij maar ik heb het geld nog steeds niet terug ontvangen.

Ik zou graag voor de kerst de 600 Euro weer op mijn rekening zien. Ik heb in de afgelopen tijd meerdere keren contact gehad met KPN en ben helaas het vertrouwen in KPN kwijt.

 

Hallo @Hsmeets! Welkom hier en bedankt voor je vraag. Poeh, 600 euro is niet niks:sweat_smile:. Daar kan ik weer een maand huur van betalen:drooling_face:. Als je het goed vindt, kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en laatste 3-cijfers van het IBAN nummer zijn voldoende! 

Ik hoor graag:blush:


Beste Lisa, ik heb de gegevens aangevuld. Mocht het nodig zijn heb ik ook nog een transactienummer.


@Lisa ik ben niet heel bekend met het werken op n forum en had je niet getagd, bij deze ;)


Geen probleem @Hsmeets! Ik kijk af en toe wel in lopende topics:wink:. Bedankt voor je gegevens. Ik zie twee geannuleerde bestellingen. Een bestelling geplaatst op de 27e, zoals je zelf al aangaf. Ook is er een geannuleerde bestelling bekend die geplaatst is op de 28e, klopt dit? Beide bestellingen zijn op 1 december geannuleerd. Je zou het geld zo langzamerhand wel ontvangen moeten hebben. Ik ga het voor je navragen bij de achterliggende afdeling. Zodra ik een reactie heb (meestal vrij snel) laat ik het je weten:blush:

Je hoort van me!

 

EDIT: paar minuten laten! Ik zie dat in een van de twee orders jouw achternaam verkeerd gespeld was. Ik vermoed dat de order daarom opnieuw in het systeem is gezet! Excuses, dit viel me later pas op. 


@Lisa Er zijn inderdaad nog 2 orders gecancelled omdat er fouten in de gegevens zaten. Bij de 3e poging is dat goed gekomen.

Waar het nu gaat is mijn order op 26 november welke niet goed in het systeem is gekomen. Naar aanleiding hiervan heb ik 27-11 telefonisch contact opgezocht met KPN. De medewerker die ik toen sprak heeft uitgevonden dat er inderdaad een bedrag van 600 Euro binnen gekomen was met het transactie nummer welke ik aan hem had doorgegeven, echter dat de bijbehorende bestelling niet binnen was gekomen. Er werd toen aangegeven dat het bedrag binnen 7 tot 14 werkdagen weer overgemaakt zou worden op mijn rekening nummer.  Verder is er toen telefonisch een nieuwe bestelling opgenomen waarna de ellende met niet kloppende gegevens begon. Hierdoor is er 2x een koerier aan de deur geweest echter deze kon het pakketje niet achter laten omdat er gegevens niet klopten. Bij de 3e poging is het uiteindelijk wel gelukt.

De betaling waar het om gaat is gedaan op 26-11-2020 om 22:19 met transactie nummer: 03704255299065600

Als het nodig is kan ik een kopie van de transactie doorsturen.


Erg bedankt! Had ik het toch nog niet helemaal goed begrepen. Ik zet dit door naar mijn collega. Die weet hier wel raad mee:blush:

Je hoort van me


Beste @Lisa, had jij nog nieuws van je collega?


Dag @Hsmeets! Gisteravond heb ik een bericht ontvangen dat ze de transactie niet kunnen vinden. Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken met dat ik je in eerste instantie verkeerd begreep en mijn collega's op het verkeerde been heb gezet :see_no_evil:. Makkelijk opgelost. Ze vragen om het transactiebewijs.  Kun je mij de kopie van de transactie doorsturen? Ik stuur je en privébericht met mijn emailadres. We gaan dit handmatig oplossen. :hugging:


@Lisa Dank je wel, ik heb de kopie verstuurd

 


Super! Ik heb het doorgestuurd. Ik zag dat er een ordernummer in de transactie stond. Dat is top! We moeten weer even geduld hebben. Je hoort van me.  


@Lisa Heb je al bericht gehad van je collega? De hoop dat het geld nog voor kerst weer op mijn rekening staat heb ik al een beetje opgegeven….


Hey @Hsmeets! Ik ben een aantal dagen niet aan het werk geweest, maar lees net een mailtje waarin wordt aangegeven dat het bedrag gecrediteerd is! Heb je het bedrag inmiddels ontvangen? Zo niet, houd dan je rekening in de gaten de komende dagen! :money_mouth:


Beste @Lisa, Dank je wel voor je bericht. Ik heb net mijn rekening nagekeken maar het het bedrag helaas nog niet gezien. Heb je enig idee hoe lang er tussen zit tussen het crediteren en dat ik het op mijn rekening zou moeten zie?


@Lisa Ik zie net dat het geld is bijgeschreven, dank je wel voor de moeite om het geregeld te krijgen.


Hi @Hsmeets:smile:, Goed om te horen! Graag gedaan. Mocht je in te toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. :blush: