Skip to main content

Op Goede Vrijdag had ik een iPhone 11 met abonnement besteld en hier 504€ extra voor betaald. Echter werd de dinsdag daarop het abonnement afgewezen omdat ik iets verkeerd had ingevoerd. Volgens de jongen van de winkel word dit bedrag binnen 4 werkdagen teruggestort, echter heb ik nog niks ontvangen. 

Ook vroeg ik mij af of dit wordt teruggestort op de rekening waarmee het is betaald of de rekening waarmee mijn huidige abonnement betaald wordt. 

Hoi @Iris12345, welkom bij ons op het forum. Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten wanneer je dat bedrag teruggestort krijgt, zo'n bedrag kan niet iedereen missen als het onterecht was. Ik kijk hier graag met je naar mee, als je er in de tussentijd nog geen duidelijkheid over hebt gekregen.

Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen invullen met je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN, het bewuste 06-nummer en het bestelnummer? Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat, dan zijn ze alleen voor jou en moderators te zien. Daarna kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Hoi @Iris12345, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ook op je profiel zie ik de gevraagde gegevens niet staan, is het inmiddels via een andere weg duidelijk geworden?