Skip to main content
Ik heb zojuist het toestelkosten (https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm) rente formulier ingevuld. Dit is echter niet mijn reden geweest voor het invullen van het formulier: ik doelde op de teveel betaalde kosten na contractvervaldatum. Volgens mij is dit een ander formulier. Mijn 24 maanden durende abonnement heeft gelopen tot 9 april 2017 echter heb ik dezelfde maandelijkse kosten doorbetaald tot op heden (abonnement loopt nog steeds). Graag verzoek ik dat er een creditering plaatsvindt voor mijn toestelkosten in de periode 9 april 2017 tot 13 januari 2019 gezien mijn toestel reeds afbetaald was en aanpassing van het huidige abonnementsbedrag. Ik hoor graag van u welk formulier ik hiervoor kan gebruiken!
Hi Rika, welkom op het forum. Je hoeft zelf niets te doen, dit ga ik voor je regelen. Voordat ik dit doe wil ik wel graag weten of je van plan bent om te verlengen bij ons of dat je het puur als sim-only door wilt laten lopen. Op basis daarvan kan ik de juiste stappen ondernemen.



Ik hoor graag van je.
Hoi Alex, dankjewel voor je snelle reactie! Het is een lastige vraag om te beantwoorden, want het hangt er van af hoe hoog het bedrag is dat ik terug krijg. Mocht dit een mooi bedrag zijn dan zoek ik een nieuwe iPhone uit en zo niet, dan ga ik voor een sim-only. Moet ik die keuze nu al maken? En op welke manier maakt dit voor jullie verschil?



Dankjewel alvast!
Voor ons weinig. Dan stuur ik de afdeling aan die het voor jou omzet naar een sim-only zonder een nieuw contract, dan krijg je ook de kosten terug uiteraard. Ze nemen dan binnen 5 werkdagen contact met je op. Vind je dat goed?



Graag een akkoordje van jouw kant. 😉
Hi Alex, dankjewel voor de moeite! Akkoord!
Top, bij deze doorgezet. Je hoort van ons binnen 5 werkdagen.