Skip to main content
Goedendag,







Gister kreeg ik een sms dat als ik mijn mobiele abonnement niet die dag zou betalen dat mijn abonnement afgesloten zou worden.

Ik heb gister 2 handmatige betalingen gedaan. Tot mijn verbazing was mijn abonnement voor alsnog afgesloten. Ik heb vanochtend naar de klantenservice gebeld en er werd mij verteld dat als je een handmatige betaling doet dit tot 5 werkdagen kan duren voordat het verwerkt is. Het lijkt mij niet de bedoeling dat als ik mij aan de deadline houd die jullie mij hebben gegeven dat mijn abonnement voor alsnog wordt afgesloten. In de sms staat namelijk niks over de gevolgen van een handmatige betaling. Betaald is betaald. Ik heb nu voor alsnog de link gebruikt en het bedrag weer overgemaakt. Ik zou graag het bedrag van de handmatige betalingen die ik gister heb gedaan teruggestort krijgen op mijn rekening. Ik heb 2 handmatige betalingen gedaan van 55 euro en 44, 33 euro.



Graag zie ik een reactie tegemoet.



Mvg,



Melissa Todd
Hoi @MFT. Ik begrijp dat je graag het teveel betaalde bedrag zo snel mogelijk terug wil. Helaas heb ik geen antwoord op jouw vraag. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice(0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om je door te verbinden met de financiële afdeling. Laat je mij weten hoe het afloopt?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels een antwoord op jouw vraag hebt gekregen. Als je toch nog vragen hebt, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer