Skip to main content

Beste Kpn

Ik sta op het punt een nieuw abonnement met telefoon bij jullie af te sluiten. Maar wil daarvoor eerst het eea goed afgesloten hebben. 

 

Mijn huidige abonnement loopt nog door met dezelfde kosten terwijl mijn mobiel al geruime tijd is af betaald. Ik zou deze kosten graag terug willen vorderen.

 

Telefonisch wordt ik zowel van een nieuw abonnement als van het eventueel terug vorderen van teveeel betaalde kosten niet wijzer. 

 

De website wordt letterlijk opgelezen en een formulier heb ik nooit gekregen. 

 

Is er hier een medewerker die mij op de juiste manier kan helpen? En dan het liefst op welke manier ik de teveel betaalde telefoon kosten kan terug vorderen. 

 

Vriendelijke groet,

Daisy

De medewerker komt vanzelf hier langs.  Die gaat je helpen. Komt goed.


Hoi@DaisyK. Welkom op het KPN Forum. Het is zeker niet de bedoeling te veel te betalen voor het toestel. Ik heb de mogelijkheid om dit door te geven aan de juiste afdeling. Deze afdeling zal dan contact met jou opnemen om dit verder te bespreken. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, contact telefoonnummer, 06-nummer en klantnummer? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik het intern voor jou doorzetten. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!


Ik en het ingevuld! @Vikash 

alvast bedankt voor de snelle reactie!

 

groeten Daisy


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @DaisyK. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je een Sim Only abonnement afneemt bij KPN. Je betaalt dus niet voor het toestel. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden. :slight_smile:


Reageer