Skip to main content
Goedemorgen,



Ik heb op vele manieren geprobeerd erachter tekomen hoe het zit maar is mij niet gelukt. Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe telefoon en bij het omzetten van mijn abbonement kwam ik erachter dat ik een aantal maanden een verzekering betaald heb voor een telefoon die ik niet meer heb. Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt op simonly zodat ik het op een andere telefoon kon zetten. Toen is in de winkel alles aan verzekeringen en extra kosten van mijn oude telefoon uitgezet maar heb het blijkbaar nogsteeds betaald.



Kan hier iets aan gedaan worden?



Met vriendelijke groet,

Celine Ringlever
Ha Celine, welkom! Begrijp ik goed dat het in de winkel uitgezet is, maar dat je er toch voor betaald hebt? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik voor je kijken wat er aan de hand is.
Goed dat je je gegevens ingevuld hebt! Ik zie inderdaad dat de verzekering door is blijven lopen. Dat je je abonnement omzet naar Sim Only, wil niet betekenen dat je je toestel niet meer gaat gebruiken. Het betekent vooral dat je een abonnement zonder toestel wilt. Dat is juist misschien omdat je nog een goed toestel hebt, wat je verzekerd wilt hebben. Heb je destijds aangegeven dat je je toestelverzekering ook op wilt zeggen? Heb je daar nog een bevestiging van? In dat geval, kan ik de kosten namelijk vergoeden.
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?