Skip to main content
Beantwoord

Teveel betaald voor toestel

  • June 16, 2020
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

Hoi, 

Ik heb in 2015 een abonnement afgesloten en sindsdien altijd hetzelfde betaald. Het teveel betaalde bedrag zou ik graag terug willen. Dit tikt best aan na bijna 3 jaar extra.

Ondertussen heb ik al (sim only) verlengd deze week.

 

Any help is much appreciated. 

(Het liefst via email) 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Yes! Bedankt 🙂 ik heb mijn collega's aangestuurd! Je zult hier nog bericht over ontvangen! Mochten ze bellen zal dat waarschijnlijk vanaf een 088 of afgeschermd nummer zijn!
Hier gaan enkele werkdagen overheen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 18, 2020

Niemand wil mij helpen hier? 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Jniusz, welkom! Ik zag je privébericht: we pakken topics op volgorde van binnenkomst op, dus je zult nog even op een inhoudelijke reactie moeten wachten. Het is erg druk en reageren momenteel op topics van 12 juni. We gaan dit zeker regelen!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 20, 2020

Okay top, thanks. 

Ik wacht het nog even af

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Jniusz, welkom op het forum!
Ik ga er meteen even voor je achteraan!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2020

Hoi, dankje. 

Ik heb de gevraagde gegevens ingevoerd. 

Ik hoop dat het genoeg is. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Yes! Bedankt 🙂 ik heb mijn collega's aangestuurd! Je zult hier nog bericht over ontvangen! Mochten ze bellen zal dat waarschijnlijk vanaf een 088 of afgeschermd nummer zijn!
Hier gaan enkele werkdagen overheen.