Skip to main content

vanochtend gebeld met KPN  na 4 verschillende medewerkers gesproken te hebben en 50 min aan de telefoon gezeten wordt je er gewoon uitgegooid. en geen oplossing dus, heb 5 maanden teveel voor een toestel betaald waarvan het contract verlopen was, daar heeft kpn mij zelf van op de hoogte gesteld en er zou een credit nota komen, niemand kan iets vinden, willen ze me naar de winkel sturen.

ongehoord hoe en aan de telefoon met klanten omgaat. 

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo@Anthonio one Wat bijzonder jammer om te horen dat je dit zoveel tijd en frustratie heeft gekost. Dit hoort uiteraard voor je te worden opgelost, maar ergens is er klaarblijkelijk iets niet goed gegaan. Ik kijk graag met je mee. 

 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Profiel aangepast met klantnummer 


Yes, dank je wel @Anthonio one Zet je ook je mobiele nummer er nog even bij? Dan kan ik er mee aan de slag. 


Hallo @Anthonio one Ik had nog even een checkvraag over je abonnement. Zou je naar het privébericht willen kijken dat ik je stuurde? 


Dank voor je verder toelichting, @Anthonio one Ik heb het verhaal doorgezet naar een achterliggende afdeling, die dit verder zal afhandelen. Er zal contact met je worden opgenomen! Laat je weten hoe het is afgelopen? 


Hallo @Anthonio one Ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dat de teveel betaalde kosten zijn gecorrigeerd. Ik hoop van harte dat alles nu naar tevredenheid is opgelost. 


Beste Bart,

Super dat het nu eindelijk geregeld is, jammer dat het op deze manier geregeld moet worden.

misschien 1 tip zet goed personeel aan de telefoon.

Hartelijk dank.

Groet, Anthonio. 

 


Reageer