Skip to main content

Hallo KPN,

Na contact met iemand van de klantenservice heb ik het kpn.nl/toestelformulier ingevuld omdat na het einde van mijn contract nog een aantal maanden een hoger abonnementstarief in rekening is gebracht. Ik kreeg hierop een automatisch antwoord dat er in mijn geval geen sprake is van teveel betaalde toestelkosten, maar dat lijkt niet helemaal te kloppen. Na research op jullie forum zie ik dat er vergelijkbare situaties zijn waarin uiteindelijk blijkt dat dit toestelformulier niet het juiste formulier bleek en dat ik toch een andere weg moet bewandelen om mijn teveel betaalde geld terug te krijgen. Kunnen jullie mij informeren over de te ondernemen stappen? 

Alvast bedankt,

Robine 
 

 

Hi @robinealexandra Er lopen volgens mij twee zaken door elkaar. Het formulier dat je op de website vindt gaat over eventueel te veel betaalde rente tijdens een contract. Waar het jou volgens mij om gaat is het langer dan 24 maanden doorbetalen voor je toestel. Je betaalt je toestel in twee jaar af en bij oude abonnementsvarianten kon het voorkomen dat je abonnementsprijs na deze 24 maanden niet lager werd en je daardoor dus te veel betaalde voor je toestel. Is dat bij jou ook het geval? Om welk abonnement gaat het dan? 

Als dat zo is kan ik (en een collega van de klantenservice had dit uiteraard ook kunnen doen) je verder helpen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


Hallo @robinealexandra Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat je via een andere weg bent geholpen. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen dan lees ik het graag. 


Hi Bart_,
 

Sorry ik zag je reactie pas laat. Wat je zegtklopt inderdaad: het gaat mij om de teveel betaalde toestelkosten. Ik heb de gegevens in mijn profiel aangepast. Kun je voor mij kijken of je mij kunt helpen? 
 

Alvast bedankt,

 

Robine 


Hi @robinealexandra Goed dat je het even laat weten! Ik heb direct gekeken en het kan zijn dat je in het verleden iets langer hebt doorbetaald voor je toestel. Ik laat dat door een achterliggende afdeling nakijken en er zal contact met je worden opgenomen hierover! 


Hoi @Bart_ , 

 

Weet jij al meer? Ik heb niets meer vernomen na je laatste berichtje namelijk.

 

Groet,

Robine 


Ha @robinealexandra Dank voor je bericht en allereerst mijn excuses dat je niets hebt gehoord. Ik vond het vreemd dat je nog niets had gehoord, maar ik weet inmiddels waar het aan ligt. Mijn collega's zijn er niet geslaagd om je te bereiken, lees ik, wat me enigszins bevreemd. Men heeft gelukkig goed gekeken naar je situatie en je krijgt een bedrag terug naar aanleiding van de informatie die we hebben doorgegeven. Ik heb de verdere details daarover in een privébericht voor je gezet. Mijn excuses dat de communicatie naar jou toe niet helemaal vlekkeloos is verlopen. 


Reageer