Skip to main content

Hiii KPN,

 

Sinds augustus 2018 mocht ik mijn abonnement verlengen, maar dat heb ik pas vandaag gedaan. Nu vroeg ik aan de medewerker in de winkel hoe de te veel betaalde kosten voor de telefoon verrekend konden worden, maar zij gaf aan dat dit in de winkel niet kon .. Hebben jullie hier wellicht meer info over?

 

Ook heb ik nog een vraagje over mijn  nieuwe abonnementsprijs. In de mijn kpn staat voor 5gb de prijs van 26,50 doorgestreept naar 21,50. Op internet en in de winkel kwamen we echter uit op 16,50 (ivm hussel)? Gaat het nu wel goed?

 

Hoor graag van jullie!

 

Met vriendelijke groet,

Mirjam

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 Hiii KPN, 

Vanochtend kreeg ik een mailtje dat alles voor mijn nieuwe abonnement goed is verwerkt! De laatste vraag komt te vervallen hierdoor :)

 

met vriendelijke groet,

Mirjam


Ha @Mirjam94 Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je deze vraag hier stelt. Mooi ook dat de vraag over je abonnementskosten al is opgelost, zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen 😉 Voor wat betreft je eerste vraag over de te veel betaalde kosten voor je toestel. Ik heb dit doorgegeven aan een achterliggende afdeling. Deze gaat dat nakijken en er zal contact met je worden opgenomen! 


Hiii @Bart_ 

 

Dank voor je reactie, dan wacht ik dat verder af!

 

En voor wat betreft de abonnementskosten is dat zeker fijn haha. Zie de wijziging in mijn KPN nog niet terug, maar dat wacht ik ook nog even af verder.


Reageer