Skip to main content
Beantwoord

Teveel betaalde toestelkosten

  • January 14, 2020
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb mijn vorige abonnement inclusief toestel afgesloten in september 2015 en deze had een looptijd van 2 jaar. Echter heb ik pas verlengd in augustus 2018 waardoor ik volgens mij bijna een jaar lang teveel voor mijn toestel heb betaald aangezien mijn bundel na 2 jaar niet omlaag is gezet. Nu lees ik overal dat ik dit bedrag eventueel kan terugvorderen en ik wil graag weten hoe ik dit kan doen.

 

Met vriendelijke groet,

Claudia 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Ik zie de gegevens staan inderdaad, dank je. Daarmee heb ik een formulier doorgezet naar de afdeling die er over gaat. Zij zullen dit uitzoeken en binnen 5 werkdagen contact met jou opnemen. Dat kan zowel per mail als telefonisch. Ik hoor het graag van je als dat contact er is geweest.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hallo @claudtje25, welkom op het forum. Ik kan dat doorzetten naar de afdeling die bepaald of je daarvoor in aanmerking komt. Als jij daarvoor jouw forumprofiel aanvult zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN er staan heb ik daar voldoende gegevens voor. Ik hoor graag van je als je dat hebt gedaan. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 16, 2020

Hoi Jasper,

 

Als het goed is staat alles nu in mijn profiel 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2020

Ik zie de gegevens staan inderdaad, dank je. Daarmee heb ik een formulier doorgezet naar de afdeling die er over gaat. Zij zullen dit uitzoeken en binnen 5 werkdagen contact met jou opnemen. Dat kan zowel per mail als telefonisch. Ik hoor het graag van je als dat contact er is geweest.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2020

Beste Jasper,

 

Ontzettend bedankt voor je hulp. Ik heb vandaag een mail ontvangen met een oplossing. 

 


Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan @claudtje25, fijn dat het opgelost is! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: