Skip to main content

Ik had net als bijzonder veel andere forum bezoekers, een abonnement lopen met een einddatum van 05-07-2018. Ik heb tot nu toe nog steeds het volledige bedrag betaald, dus inclusief de toestel kosten.
Rond november 2018 en ook afgelopen november heb ik hier contact over gehad met de klantenservice. Daar werd ik doorverwezen naar een bestaand formulier op de website die ik moet invullen om deze te veel betaalde bedragen terug te vragen. Echter is dit formulier nergens vinden. Vervolgens heb ik topics op  het forum geplaatst, welke ik vervolgens niet meer terug kan zien. Daarnaast ben ik afgelopen weekend in een KPN winkel geweest om een nieuw abonnement af te sluiten en dit abonnement dus stop te zetten. Ik heb in de KPN winkel een klacht laten indienen zodat ik binnen 2 werkdagen teruggebeld zou worden... Inmiddels heb ik nog niks van KPN te horen gekregen, terwijl ik nu al dus 19 maanden te veel geld heb betaald aan KPN! Ik begin deze klanten ‘service' nu behoorlijk beu te worden en zou graag actie ondernomen zien worden zodat ik eindelijk mijn te veel betaalde geld kan terug zien.

Hoe ga ik dit geld nu terugkrijgen???

Hoi Latanya, welkom hier. 

Ik zie onder jouw gebruikersnaam geen andere topics hierover. Echter zie ik dat dit inmiddels is opgepakt door een collega en dat je hiervan op de hoogte bent gebracht. Zou je dit willen bevestigen?Â