Skip to main content
Beantwoord

TFT 500 mb bundel niet meer beschikbaar. Komt die nog terug?

• March 14, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Helaas is de TFT 500 mb bundel niet meer beschikbaar. Kpn weet van niks. Iemand een idee of dat nog terug gaat komen of zijn de voorwaarden voor oude TFT abonnementen veranderd?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@MJ23 ,

Als je niets aan je TFT-abonnement hebt veranderd dan blijft alles nog gelijk, tenzij KPN jou een mail of SMS of brief heeft gestuurd dat de TFT-abo's aangepast zijn of gaan worden.

KPN heeft momenteel wel deze actie lopen:  Wijziging databundel mobiel 2025 | KPN

Als je daar ook over bent geïnformeerd, dan heb je nu nieuwe voorwaarden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 14, 2025

Hallo ​@MJ23 ,

Als je niets aan je TFT-abonnement hebt veranderd dan blijft alles nog gelijk, tenzij KPN jou een mail of SMS of brief heeft gestuurd dat de TFT-abo's aangepast zijn of gaan worden.

KPN heeft momenteel wel deze actie lopen:  Wijziging databundel mobiel 2025 | KPN

Als je daar ook over bent geïnformeerd, dan heb je nu nieuwe voorwaarden. 

• March 14, 2025

Wat vroeger 500 was zal nu waarschijnlijk 1500 geworden zijn. En overgebleven data word niet meer meegenomen naar de volgende maand. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2025

Dank voor jullie reacties. Ik heb nog een oud Telfort abonnement, zonder GB's, zelf niets gewijzigd, ook geen bericht van KPN gehad. Tot vorige maand kon ik er dan een TFT 500 mb bundel voor €5,- opzetten. Die had een geldigheidsduur van 3 maanden. Nu een vernieuwde website en de optie is verdwenen. Kan nu alleen nog maar 1 GB voor 7,99 met een geldigheidsduur  van 31 dagen erop zetten. Medewerker aan de telefoon gehad maar die had eigenlijk geen idee waar ik het over had......

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 15, 2025

Ga er maar vanuit dat die bundel niet meer terugkomt. Het gaat hier om een aanvullend product, KPN mag die aanpassen. Het heeft dan geen verdere gevolgen voor de prijs van jouw abonnement.