Skip to main content

Ik/wij hebben beide een abo bij KPN en hebben beide een verdubbeling qua data (2=4). Nu zie ik bij het verlengen bij de 2Gb de melding: “Tijdelijk 2GB + 2GB zolang je abonnement loopt”, dit is dus 4GB. Maar hoe zit dat met de verdubbeling, wordt deze dan 8GB ??? 

 

Hallo @bandicoot ,

Als je verlengt, dan ga je over op KPN Hussel. Bij KPN Hussel wordt jouw data niet meer verdubbeld. Ook krijg je geen korting meer als je niet minimaal vast internet afneemt bij KPN. 
 

Let dus goed op of verlengen wel slim is. Verlengen is niet verplicht. Als je niet verlengt of opzegt, dan loopt jouw abonnement ongewijzigd door. 
 

Hieronder de voornaamste verschillen waarbij ik opmerk dat bij de goedkoopste abonnementen de korting nu nog maar 2,50 per maand is:

 

 


“ Als je verlengt, dan ga je over op KPN Hussel. Bij KPN Hussel wordt jouw data niet meer verdubbeld. “ :rolling_eyes:  Weer een versobering dus :rage: Maar bedankt voor het antwoord.


Hoi @bandicoot, het is maar net hoe je het bekijkt. De kpn Hussel databundels zijn tot stand gekomen naar het verbruik van onze klanten. Niet iedereen verbruikt hetzelfde, er is voor iedereen wel een geschikte bundel die niet verdubbeld hoeft te worden ;) 

Actie: je krijgt nu 2 + 2 GB en onbeperkt bellen/sms voor € 15,- p/mnd met KPN husselvoordeel. Het is verstandig om je eigen verbruik: data en bel/sms na te gaan of het aantrekkelijk is voor jou om te verlengen. Houd daarbij ook rekening met de voorwaarden: Je kunt het kpn Hussel abonnement omhoog én naar beneden aanpassen. Ideaal wanneer je in de zomer meer data buitenhuis verbruikt en in de winter meer op wifi verbonden bent thuis. Je kunt je bundel dan naar beneden bijstellen. 


Reageer