Skip to main content
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik meestal vrijwel geen data maar 2 of 3 maanden per jaar opeens veel. Kan ik het data abonnement bv 1 maand naar onbeperkt zetten en de volgende maand weer naar 500Mb?
In mijnkpn kan je zien wat de mogelijkheden zijn voor jouw abonnement.
Goedkoopste alternatief is om in je vakantie land een lokale prepaid simkaart te kopen. Doe dit al een aantal jaren in Oostenrijk, betaal dan maar 15 euro voor 15 Gb internet tegoed. Sim kaart zou je kunnen wisselen in je toestel of schaf terplekke een MiFi router aan.



Succes
Goedenavond @Bregghe, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Je kan, los van de eerste maand van het abonnement, altijd verhogen! Dus stel je gebruikt in de vakantiemaanden meer, dan kan je het abonnement voor 1, 2, 3 of meer maanden verhogen. Dat is geen enkel probleem! Onbeperkt is dan misschien niet nodig, maar in MijnKPN kan je inderdaad kijken wat er mogelijk is! Het is helaas niet zo dat je dan gebruik kan maken van de abonnement die op dit moment aangeboden worden, maar welke er aangeboden werden op het moment dat je jouw abonnement hebt afgesloten (en die voorwaarden). Na minimaal 1 maand kan je het weer omzetten naar het abonnement waarmee je het abonnement hebt afgesloten. Je kan niet lager dan het abonnement waar je mee begonnen bent. Dus je kan het beste een lager abonnement nemen en uiteindelijk verhogen, andersom kan namelijk niet!



Verder moet je er rekening mee houden dat het altijd per de 1e van de volgende maand ingaat. Stel je vraagt nu een verhoging aan, gaat het per 1 september in en kan je het per 1 oktober weer verlagen.



Heb je hier nog andere vragen over of is er nog iets onduidelijk, dan hoor ik het graag!
@Bregghe, ik heb geen reactie meer gehad dus ik ga er vanuit dat je jouw informatie hebt gevonden 😉