Skip to main content

Ik ga half augustus op vakantie en heb geen wifi. Heb al een KPN abonnement met 1G maar wil dit ophogen. Op welke manier kan ik dit doen en wanneer gaat dit in?

 

groet

Hallo @Heb een vraag ,

Je kunt een eenmalige bundel kopen voor meer internet. Dat gaat in op het moment van activeren. 

 

Deze maand over je bundel? 
Activeer een Extra Bundel

Ben je deze maand iets te snel door je MB’s gegaan? Dan is een eenmalig Extra Bundel wellicht een goede oplossing voor jou. 

Hoe zet je Extra Bundel aan?

  1. Ga naar MijnKPN 
  2. Kies in het menu ExtraOpties en dan Extra Bundels
  3. Selecteer de Extra Bundel naar keuze
  4. Je ontvangt een SMS wanneer de bundel geactiveerd is

Je kan een Extra Bundel ook per SMS aan zetten. Hieronder lees je hoe je dit doet. 

Zet Extra Bundel aan

Extra Bundel per SMS aanzetten

250 MB/min/sms

2,99

Sms NL-EU 250 AAN naar 1266

Activeer per SMS

 

of 

 

1000 MB/min/sms

7,99

Sms NL-EU 1000 AAN naar 1266

Activeer per SMS

  • 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt
  • Geldig in Nederland en de hele EU
  • Niet te gebruiken voor MB's delen

 

 

Heb jij een abonnement volgens KPN Hussel?, dan kun je maandelijks in Mijn KPN jouw abonnement aanpassen. Doe dat dan voor 1 augustus.  Dan gaat het ook op 1 augustus 2020 al in. 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.

(klik op afbeelding om te vergroten)

Hallo @Noordzee ,

 

bedankt voor je reactie. Nu wil ik via mijn telefoon iTV kijken op de Ipad dus mogelijk heb ik niet genoeg een 1000MB extra (denk ik, geen idee want dit is de eerste keer). Kan ik ook mijn abonnement aanpassen (deze is al verlopen) naar unlimited maandelijks opzegbaar en deze dan voor de maand erna weer terug zetten naar mijn huidige abonnement?

 

groet


Als je jouw abonnement overzet op KPN Hussel, dan blijft het KPN Hussel. Je kunt daarna niet meer terug naar je huidige abonnement.

Wel kun je in KPN Hussel terug naar een abonnement met minder MB's.  

 


Ik had eerst Telfort met internet en TV én mobiel dus ik denk dat ik al een KPN Hussel abonnement heb. 


Als je niet ACTIEF je abonnement verlengt hebt bij KPN, met Hussel, dan loopt je oude TFT abonnement onder dezelfde voorwaarden (TFT dus) door onder KPN.

Losse 1 GB bundels zijn duur (ca. 8 euro). Ik heb de app in de smartphone op de laagste datastand staan en dan doet ie ongeveer 1½ uur met 1 GB.

Je kunt misschien beter nu nog (voor vertrek), "verlengen” naar een KPN Hussel abonnement. Bij Hussel zit je niet vast aan het afgesproken abonnement; wel aan de afgesproken termijn minimum looptijd (1 jaar of 2 jaar). Dus ook als je voor 1 jaar afsluit kun je na een maand downgraden.

Overigens is het onbeperkt data-abonnement dat NIET buiten Nederland.

Telfort Thuis valt nog onder Telfort. Die is nog niet gemigreerd naar KPN.


Ik had eerst Telfort met internet en TV én mobiel dus ik denk dat ik al een KPN Hussel abonnement heb. 

Bijna helemaal eens met Peter, je hebt nu dan inderdaad nog geen KPN Hussel. Maar alleen als de contractdatum van jouw huidige abonnement gepasseerd is, dan kan je over naar KPN Hussel. Anders moet je wachten tot contract afgelopen is. Dat overstappen naar KPN Hussel kan via Mijn KPN of vis deze website : https://www.kpn.com/mobiel-shop.htm?icid=toptaak8-allesovermobiel

 

Overigens is het onbeperkt data-abonnement dat NIET buiten Nederland.

 

 

In de EU is het maandelijks gemaximaliseerd op 22 GB. 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm