Skip to main content
Goedemorgen!

Is het mogelijk om mijn mobiele abonnement tijdelijk een onbeperkte data te regelen zodat ik in de vakantie niet op mijn mb's hoef te letten. Het gaat om 2 maanden maximaal.

Ik heb namelijk geen WiFi tot mijn beschikking op de camping ;-)



Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hay @Samarik, leuk dat je ons hier hebt gevonden. Welkom op het KPN forum 🙂 Heerlijk vooruitzicht, lekker op de camping. Waar ga je naartoe? In het buitenland of lekker dichtbij in Nederland? De KPN abonnementen zijn zowel in NL als de EU te gebruiken zonder extra kosten 😎



Verstandig om voor de vakantieperiode je abonnement aan te passen naar je verbruik. Dat kan gelukkig ook. We hebben helaas geen onbeperkt data abonnement, maar wel zeer ruime hogere bundels. Je kunt je mobiele abonnement 1 keer per 31 dagen omhoog en omlaag aanpassen, maar nooit lager dan het abonnement waarop je bent ingestapt. Doe dit snel, want op de eerste van de maand gaat je nieuwe abonnement in.



Je kunt in je MijnKPN zien uit welke abonnementen je kunt kiezen. Hier kun je ook meteen je abonnement aanpassen naar de door jouw gekozen bundel hoogte.



Goed om te weten: Ben je KPN Compleet en heb je thuis vast internet? Dan verdubbeld je data bundel!



Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust!
Hi @Samarik, ben je al van je vakantie aan het genieten? Ik heb je hier nog niet terug gezien. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust 🙂
Hah @Samarik, ik heb niks meer van je gehoord. Ik neem aan dat je vraag beantwoord is. Fijne vakantie! 😎

Reageer